اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

جایگاه حضرت علی(ع) در جهان مورد احترام است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: جایگاه و شخصیت حضرت علی(ع) نه تنها در میان مسلمانان بلکه در میان کشورهایی که خداپرستی در آنها رواج ندارد، مورد احترام است.

جایگاه حضرت علی(ع) در جهان مورد احترام است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری پیش از ظهر امروز در همایش استانی حدیث باب عشق در سنندج اظهارداشت: همه ما باید با الگوگرفتن از حضرت علی(ع) به سمت و سوی نهادینه کردن عدالت در جامعه قدم برداریم.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری همایش یاد شده افزود: برگزاری همایش حدیث باب عشق در راستای تجلیل از خادمان عرصه‌های دینی است و انتظار می‌رود که همچنین برنامه‌هایی در طول سال با جدیت بیشتری دنبال شود.
صفی‌یاری تجلیل از خادمان عرصه دینی را راهی مناسب برای ایجاد انگیزه در این افراد و تقویت فعالیت‌های دینی ذکر کرد و بر توجه به این مهم توسط ادارات مربوطه تاکید کرد.
در این مراسم که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان و حوزه هنری استان برگزار شد، از 26 خادم عرصه دینی استان تجلیل شد.
این خادمان در چهار بخش قرآنی، انتشارات دینی، فعالان عرصه هنر دینی و فعالان عرصه خدمتگزاری به مکتب اهل بیت (ع) مورد تجلیل قرار گرفتند.
در این همایش عزت ویسی به عنوان حافظ نمونه، علی اشرف زانیار به عنوان کاتب نمونه قرآن، حسین عبدالملکی و زاهد مرادی به عنوان قاریان ممتاز و رضا نوابی به عنوان فعال برتر قرآنی تجلیل و تقدیر شدند.
در بخش تجلیل از فعالان حوزه انتشارات دینی از توفیق مرادی مترجم کردی کتاب صحیفه سجادیه، عماد کریمیان مترجم کردی کتاب شریف سنن‌النبی، بهروز خیریه مولف کتاب پیامبر و اهل سنت در شعر شاعران کرد و همچنین حجت‌الاسلام عظیمی مولف کتاب بوستان نبوی تجلیل و تقدیر شد.
جمشید فرجوند فردا به عنوان عکاس برتر دینی، جلال نصیری به عنوان فیلمساز برتر دینی، شاهرخ اورامی به عنوان شاعر برتر دینی، سروه نوری به عنوان شاعر جوان حوزه دین و علی احسان فریدونی هم به عنوان شاعر حوزه دین در بخش هنرمندان فعال عرصه دین مورد تقدیر قرار گرفتند.
در بخش تجلیل از فعالان عرصه خدمتگزاری به مکتب اهل بیت محمد ترابی، نصرت‌الله علی نقیان، مهدی قربانی، حلیمه خلیلی، جلال زندسلیمی، عباسقلی شیاسی، براتعلی حیدری، علی محمد زندی، مهدی دهقان، مهدی جانانی، حیدر درویشی و ام‌البنین پرستان و فاطمه حاجعلی پور مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.
این مراسم با حضور کارکنان ادارات تبلیغات اسلامی و حوزه هنری استان و خانواده‌های آنها و همچنین جمعی از مسئولان ادارات استان برگزار شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول