اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در گفت‌و‌گو با فارس؛

پیرمرد کروات از کیش می‌گوید

خبرگزاری فارس: سرمربی سابق تیم ملی ایران طی اظهاراتی، زیبایی کیش را در جهان منحصر به فرد خواند.

پیرمرد کروات از کیش می‌گوید
میروسلاو بلاژویج که به عنوان سرمربی تیم مس کرمان طی روزهای اخیر به همراه این تیم در کیش حضور یافته است در گفت‌وگو با خبرنگار فارس جزیره، از کیش به عنوان یکی از زیباترین و جذاب‌ترین نقاط دنیا نام برد و اظهار داشت: قدم زدن در جزیره کیش واقعا لذت بخش است.
وی گفت: جاذبه‌های این جزیره زیبا مرا تحت تاثیر قرار داد و باید بگویم خداوند بخش بزرگی از نعمت‌های خود را در این منطقه قرار داده و به همین دلیل چشم انداز زیبایی قابل مشاهده است.
در پاسخ به این سوال که مقایسه کیش با سایر نقاط زیبایی که در جهان وجود دارد را چگونه ارزیابی می کند، تاکید کرد: خداوند زیبایی ها را در نقاط گوناگونی از جهان تقسیم کرده و به نظر من این زیبایی ها به شکلی بیشتر و جذاب تر در کیش نمایان شده است.
سرمربی تیم مس کرمان در مورد پیروزی تیم خود مقابل رعد پدافند هوایی کیش نیز اظهار داشت: علی‌رغم اینکه مصاف دو تیم دوستانه بود  ولی بازیکنان دو تیم خیلی پرتلاش و دونده  ظاهر شدند و من از این بازی به خواسته‌های تاکتیکی خود رسیدم.
این مربی کروات در ادامه افزود: تنها چیزی که به نظر من در این بازی زیاد جالب نبود به رفتار بازیکنان جوان حریف برمی‌گردد آنها به دفعات خود را روی زمین می‌انداختند و سعی داشتند وانمود کنند مصدوم هستند در حالی که این طور نبود و به همین علت از مربی این تیم می‌خواهم این نکته مهم را به بازیکنانش گوشزد کند.
وی در ادامه گفت: با این حال من از نوع بازی این تیم و بازیکنان جنگنده و خوش تکنیکش خیلی خوشم آمد و باید اعتراف کنم که امروز نبرد سختی داشتیم و به دشواری پیروز شدیم.
سرمربی سابق تیم ملی ایران با بیان اینکه از نتیجه ایران مقابل بحرین (در دو دیدار رفت و برگشت) خوشحال است تاکید کرد: ایران با پیروزی قاطع برابر بحرین نشان داد که به تیم با کیفیتی تبدیل شده است چرا که زدن هفت گل در مجموع دو بازی به تیمی که در سال‌های اخیر به یک ثبات شخصیتی بالا دست یافته کاری بسیار بزرگ است و واقعا جای تبریک دارد البته باید بگویم پیش بینی پیروزی مقابل بحرین را از قبل کرده بودم.
یادآور می‌شود مصاف دوستانه تیم‌های مس کرمان و رعد پدافند هوایی (نماینده کیش در لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور) در ورزشگاه المپیک کیش برگزار شد و در این بازی که قضاوت آن بر عهده احمد محمودیان با کمک‌های یوسفی و حسن‌زاده بود تیم مس با تک گل محسن بیاتی‌نیا که در دقیقه 10 نیمه نخست به دست آمد به برتری رسید.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول