اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال کشور؛

جهش ترابری قم مقابل پتروشیمی ماهشهر صف‌آرایی می‌کند

خبرگزاری فارس: تیم بسکتبال جهش ترابری قم عصر فردا در لیگ دسته برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور میهمان تیم بسکتبال پتروشیمی ماهشهر است.

جهش ترابری قم مقابل پتروشیمی ماهشهر صف‌آرایی می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پنجمین هفته مسابقات لیگ دسته برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور عصر فردا در حالی برگزار می‌شود که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها بین تیم‌های نیمه بالا و پائین جدول از ساعت 16 فردا در ماهشهر، تیم پتروشیمی این شهر میزبان تیم پتروشیمی ماهشهر است.
پتروشیمی ماهشهر قم در این میهمانی با تمام نفرات خود به میدان می‌رود تا بعد از چهار هفته برای بهبود موقعیت خود در صدر جدول رده‌بندی لیگ دسته برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در سومین مسابقه خارج از خانه این بار مقابل تیم پتروشیمی ماهشهر قرار بگیرد.
نماینده بسکتبال قم در حالی در این مسابقه خارج از خانه از هفته پنجم لیگ دسته برتر باشگاه‌های کشور برابر پتروشیمی ماهشهر به میدان می‌رود که آخرین بار در خانه به مصاف تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان رفت و در یکی از چهار باخت خود در مسابقات لیگ امسال را در این دیدار خانگی تجربه کرد.
جهش ترابری قم لیگ امسال را با شکست برابر تیم بسکتبال بانک سامان تهران آغاز کرد و در بازی‌های بعدی خود در هفته‌های دوم و سوم نیز مقابل تیم‌های شهرداری گرگان و دانشگاه آزاد اسلامی تهران با واگذار کردن نتیجه، مغلوب شد.
این تیم در هفته چهارم از دور رفت مسابقات لیگ برتر بسکتبال، در خانه به تیم ذوب آهن اصفهان یکی از مدعیان قهرمانی و نماینده این در باشگاه‌های آسیا باخت و با احتساب این نتیجه، با چهار امتیاز در مکان یازدهم جدول 12 تیمی لیگ برتر قرار گرفته است.
تیم بسکتبال جهش ترابری قم در هفته پنجم مسابقات لیگ دسته برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در خانه میزبان تیم ذوب آهن بود و با نتیجه 75 بر 45 برابر این تیم تن به شکست داد در حالی که بازیکنان تیم جهش ترابری قم در این مسابقه سعی در ارائه بازی خوبی نسبت به دیدارهای قبلی تیم خود داشتند ولی نتوانستند مورد انتظار کادر فنی بازی کنند و برای چهارمین بار در این فصل مسابقات زمین بازی را با شکست ترک کردند.
تیم بسکتبال جهش ترابری قم در مسابقات این فصل لیگ دسته برتر باشگاه‌های کشور با این موجدیت قطعا در جدال با رقبایی همچون پتروشیمی ماهشهر، مهرام تهران، حفاری اهواز و پتروشیمی بندر امام مشکل خواهد داشت و باید منتظر ماند و دید که چه سرنوشتی در انتظار این تیم است.
جهش ترابری قم فردا در حالی در خارج از خانه مقابل تیم پتروشیمی ماهشهر صف‌آرایی می‌کند که برای کسب سومین برد به نظر می‌رسد این هفته در بازی خانگی نیازمند حمایت همه جانبه تماشاگران و دوستداران این رشته ورزشی است که مقابل لوله سبز آ اس شیراز پیروز شود.
این دیدار از ساعت 16 عصر دوشنبه بیست و سوم آبان ماه در ماهشهر برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول