اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خبر داد:

معرفی افراد دارای مجوز مشاغل خانگی تایباد به بانک‌های عامل

خبرگزاری فارس: فرماندار تایباد از آغاز صدور مجوز مشاغل خانگی و معرفی صاحبان این مشاغل به بانک‌های عامل شهرستان‌های تایباد و باخرز خبر داد.

معرفی افراد دارای مجوز مشاغل خانگی تایباد به بانک‌های عامل
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدعارف عارفی در ششمین جلسه کمیته تخصصی ساماندهی مشاغل خانگی شهرستان، اجرای این طرح را از بزرگ‌ترین نیازهای شهرستان دانست و اظهار کرد: از آن جا که 80 درصد مشاغل شهرستان تایباد در بخش کشاورزی بوده و خشکسالی‌های 14 سال اخیر حیات این مشاغل را به خطر انداخته است، نیازمند ایجاد مشاغل جدید در سایر حوزه‌ها هستیم.
وی سهمیه اشتغال شهرستان در سال جاری را 9 هزار و 200 شغل عنوان و ابراز امیدواری کرد: ایجاد مشاغل خانگی سبب استفاده از توانایی‌های زنان خانه‌دار و جمعیت جوان به منظور توسعه، عمران و اقتصاد شهرستان شود.
رئیس کارگروه اشتغال شهرستان تایباد اضافه کرد: تمام ظرفیت‌های شهرستان برای رفع موانع  قوانین دست و پاگیر صدور مجوز، استفاده از معافیت‌های بیمه، مالیات و قانون کار برای توسعه مشاغل خانگی شهرستان استفاده می‌شود.
عارفی بر لزوم حمایت نهادهایی چون شهرداری، بانک‌ها و شرکت پشتیبان برای حمایت از مشاغل مذکور تاکید کرد.
وی ادامه داد: با اجرای راهکارها و دستورات اجرایی 140 نفر از متقاضیان مشاغل خانگی شهرستان‌های تایباد و باخرز به بانک‌ها معرفی شده‌اند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول