اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

دادستان عمومی و انقلاب بهبهان خبر داد:

کشف 27 کیلوگرم تریاک در بهبهان

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب بهبهان از کشف 27 کیلوگرم مواد مخدر تریاک در این شهرستان خبر داد.

کشف 27 کیلوگرم تریاک در بهبهان
احمدعلی خزائی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: مأموران پلیس‌راه  در ایستگاه خیرآباد از توابع بهبهان 27 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را از یک دستگاه خودرو سواری پیکان کشف و ضبط کردند.
وی افزود: مأموران هنگام کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه پیکان سواری مشکوک شدند و در بازرسی از این خودرو میزان 27 کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کردند.
دادستان عمومی و انقلاب بهبهان ادامه داد: افراد دستگیر شده مواد مخدر را به طرزی ماهرانه در چهارچوب درهای خودرو جاسازی کرده بودند که مأموران با هوشیاری توانستند از محل جاسازی اطلاع یابند.
خزائی تصریح کرد: افراد متخلف دو نفر بوده که دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.
وی با اشاره به اینکه مأموران پلیس‌راه همواره در حالت آمادگی و هوشیاری برای جلوگیری از هرگونه تخلفات و جرایم به سرمی‌برند، بیان کرد: باید از تلاش‌های شبانه‌روزی مأموران تقدیر کرد زیرا وجود آنها باعث کاهش قابل توجه ارتکاب جرایم در راه‌ها و جاده‌ها می‌شود.
 دادستان عمومی و انقلاب بهبهان در پایان با ابراز امیدواری از اینکه جاده‌های کشور در آینده کمتر شاهد چنین تخلفاتی باشند، گفت: مواد کشف شده به انبار ویژه ارسال شده و تحقیقات در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول