اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

دی ماه صورت می‌گیرد؛

برگزاری نهمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری در اهواز

خبرگزاری فارس: ثبت‌نام نهمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری کشور برای برپایی در دی ماه امسال آغاز شده است.

برگزاری نهمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری در اهواز
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از ستاد خبری نمایشگاه صنعت حفاری در خوزستان، انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی استان خوزستان اظهار داشت: شرکت‌های فعال در عرصه ساخت قطعات و تجهیزات کاربردی در صنعت نفت برای ثبت نام و حضور در این نمایشگاه می‌توانند به آدرس اینترنتی (www.ogps.ir) مراجعه و نسبت به تکمیل فرم‌های مربوط اقدام کنند.
این نمایشگاه همزمان با سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران در محوطه ساختمان مرکزی این شرکت در اهواز برگزار می‌شود.
 زمان برپایی نمایشگاه یکم تا پنجم دی ماه تعیین شده است و برابر اعلام انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی استان خوزستان به عنوان مجری برپایی نمایشگاه پیش‌بینی می‌شود نزدیک به 150 شرکت و مجموعه‌های صنعتی دست اندرکار در ساخت قطعات و تجهیزات صنعت نفت در بخش حفاری از استان‌های مختلف در نمایشگاه امسال حضور پررنگ داشته باشند.
برگزار کنندگان این نمایشگاه  تخصصی بر این عقیده‌اند که این اقدام در راستای هم افزایی بیشتر و ارتباط نزدیک و رو در رو میان سازندگان و سفارش دهندگان کالا بسیار مهم است.
ارتباط نزدیک شرکت ملی حفاری ایران و همکاری متخصصان و کارشناسان این شرکت در زمینه طراحی و ساخت قطعات و نظارت بر تولید آن بر اساس استانداردهای خاص شرکت ملی نفت ایران با شرکت‌ها و کارخانه‌های صنعتی، زمینه مشارکت و همیاری تنگاتنگ میان این شرکت و فعالان بخش‌های صنایع را فراهم کرده است.
این نمایشگاه با همکاری مدیریت‌های تدارکات و امور کالا، پژوهش و فناوری و روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، دانشگاه‌ها و مراکز علمی پژوهشی و انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی استان خوزستان برگزار می‌شود و تبادل تجربه و دست یافته‌های علمی و تخصصی میان سازندگان و تولیدکنندگان قطعات و تجهیزات در زمینه‌های مختلف صنعت حفاری به‌ویژه ساخت قطعات، تامین کالا و مواد و خدمات مهندسی از مهم‌ترین اهداف برگزاری آن است.
در صنعت حفاری بیش از 120 هزار قطعه کاربرد دارد که از میان آنها 25 هزار قطعه پرمصرف تلقی می‌شود به کوشش متخصصان شرکت ملی حفاری و همیاری نزدیک سازندگان داخلی، تاکنون 17 هزار قلم از این قطعات و تجهیزات بومی سازی شده و به تولید انبوه رسیده است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول