اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نسبت به زمان قبلی اعلام شده از سوی سازمان لیگ برتر فوتبال؛

دیدار صبای قم و استقلال زودتر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دیدار حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال تهران در هفته سیزدهم لیگ برتر، دو ساعت زودتر نسبت به زمانی که پیش از این از سوی سازمان لیگ برتر اعلام شده بود، برگزار می‌شود.

دیدار صبای قم و استقلال زودتر برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دلیل تغییر در ساعت برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال تهران، تغییر در روز برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و پیروزی تهران است که منجر به ایجاد تغییراتی در بازی حساس تیم‌های اول و سوم جدول شد.
مدیران باشگاه پیروزی تهران به سبب حضور بازیکنان خود در اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان در خارج از کشور (بازی‌های تیم ملی مقابل بحرین و اندونزی) از سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال خواستار تغییر در زمان برگزاری دیدار تیم خود با فولاد مبارکه سپاهان اصفهان شدند.
سازمان لیگ برتر نیز با این درخواست موافقت کرد و بدین ترتیب دیدار تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و پیروزی تهران یکی از دو بازی مهم هفته سیزدهم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 و 20 دقیقه روز شنبه بیست و هشتم آبان ماه برگزار می‌شود.
بدین ترتیب زمان برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال تهران نیز تغییر کرد و شاگردان عبدالله ویسی در تیم فوتبال صبای قم و شاگردان پرویز مظلومی در تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت 14 و 15 دقیقه روز شنبه بیست و هشتم آبان ماه در قم به میدان می‌روند.
این دیدار از سیزدهمین هفته نیم فصل نخست مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به میزبانی صبای قم در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم برگزار می‌شود و صبا امیدوار است با حمایت هواداران خود استقلال تهران را شکست داده و به صدر جدول رده بندی لیگ برتر برود.
این مسابقه هفتمین بازی خانگی صبای قم در دور رفت مسابقات این فصل لیگ برتر باشگاه‌های کشور خواهد بود و طی آن شاگردان عبدالله ویسی تلاش می‌کنند بعد از شکست دادن تیم‌های سایپا البرز، ملوان بندر انزلی، فولاد خوزستان و شهرداری تبریز، تیم مدعی استقلال را نیز در قم با شکست مواجه کنند.
صبای قم از شش بازی خانگی قبل خود چهار پیروزی، یک تساوی و یک باخت در کارنامه دارد و موفق به کسب 13 امتیاز شده، تنها تساوی صبا در دیدارهای خانگی در هفته دوم مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و تنها شکست این تیم در هفته دهم در مقابل تیم ذوب آهن اصفهان رقم خورده است.
در حال حاضر استقلال تهران با کسب 26 امتیاز در صدر جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ایستاده است، نفت تهران با کسب 25 امتیاز در مکان دوم جدول قرار دارد و تیم فوتبال صبای قم با کسب 25 امتیاز و تفاضل گل کمتر مکان سوم را در اختیار دارد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول