اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

عضو کانون مداحان استان زنجان خبر داد:

عضویت 396 مداح در کانون مداحان استان زنجان

خبرگزاری فارس: عضو کانون مداحان استان زنجان از عضویت 396 نفر در کانون مداحان استان زنجان خبر داد.

عضویت 396 مداح در کانون مداحان استان زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسین نقی‌لو بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد محرم استان زنجان با اشاره به اینکه اقداماتی برای بیمه مداحان انجام شده است، اظهار داشت: اقداماتی برای بیمه 330 مداح در استان زنجان انجام شده است.
وی از عضویت 396 مداح در کانون مداحان استان زنجان خبر داد و افزود: 13 نفر این مداحان عضو کانون مدارک کارشناسی به بالا دارند و 61 نفر نیز مدارکی در حد دیپلم و فوق دیپلم و مدارک تحصیلی بقیه آنها پایین تر از دیپلم است.
عضو کانون مداحان استان زنجان از برنامه‌ریزی برای مداحان و شاعران استان زنجان خبر داد و گفت: کارت‌هایی در چهار رده برای مداحان شرکت‌کننده صادر می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری سه دوره آموزشی برای مداحان استان زنجان گفت: کارت‌های با عنوان ستایش‌گران برای چهره‌های مشهور مداحی صادر می‌شود.
نقی‌لو صدور کارت ذاکر را برای شاعرانی که اقدام به چاپ کتاب کرده‌اند عنوان و تصریح کرد: مدارکی هم برای پیر غلامان که سابقه مداحی دارند، صادر می‌شود.
وی با اشاره به پیگیری‌های به عمل آمده برای ایجاد رشته مداحی در دانشگاه علمی کاربردی گفت: شرکت‌‌کنندگان در کلاس‌های علمی کاربری نیز مدارکی را از کانون مداحان استان زنجان دریافت می‌کنند.
عضو کانون مداحان استان زنجان از ایجاد آموزشگاه ویژه برای مداحان زیر دیپلم خبر داد و گفت: استفاده از مداحان آگاه از تاکیدات کانون مداحان استان زنجان است و نباید هر کسی اجازه یابد پشت تریبون قرار گیرد.
وی بر با هم بودن مداحی و سخنرانی توسط روحانیون در مراسم‌های برگزار شده در محرم تاکید کرد و گفت: نباید بین این دو جدایی ایجاد شود.
نقی‌لو اضافه کرد: به مانند سال‌های گذشته در مراسم عزاداری ابتدا باید روحانی سخنرانی و سپس مداحی توسط مداحان انجام شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول