اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دیلم:

در مداحی از مطالب غلوآمیز پرهیز شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی دیلم گفت: باید شأن و منزلت امام حسین (ع) در اشعار و مداحی حفظ شود و از مطالب غلوآمیز پرهیز شود.

در مداحی از مطالب غلوآمیز پرهیز شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام حسین شیخی ظهر امروز در نشست با فعالان فرهنگی و مذهبی شهرستان دیلم به اهمیت و نقش مداحی در جامعه اسلامی اشاره و اظهار کرد: امام صادق (ع) می‌فرمایند: هرکس که در مصیبت امام حسین (ع) بگرید یا بگریاند یا خود را به شکل گریه کنندگان در آورد بهشت بر او واجب می‌شود.
 وی افزود: باید شأن و منزلت امام حسین (ع) در اشعار و مداحی حفظ شود و از مطالب غلوآمیز پرهیز شود.
شیخی همچنین به نقش مساجد در اجرای برنامه‌های فرهنگی اشاره کرد و متذکر شد: مسائل فرهنگی در مساجد باید تحت نظارت و مدیریت روحانی مسجد باشد.
وی اضافه کرد: روحانیون در مساجد محور هستند و باید برنامه‌های فرهنگی توسط این عزیزان رصد و طبق اولویت بندی سازمان تبلیغات اسلامی عمل شود.
مسئول کانون مداحان شهرستان دیلم نیز در این نشست به فعالیت‌های فرهنگی این کانونش اشاره کرد و گفت: اعزام بیش از چهل مبلغ در ماه مبارک رمضان و فاطمیه اول و دوم، برگزاری همایش بزرگ عفاف و حجاب، اجرای طرح اوقات فراغت، تشکیل هسته فرهنگی جوان و بوستان معرفت و برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری بین‌المللی از جمله این فعالیت‌ها بوده است.
رضا زاهدی‌پور ادامه داد: همچنین توزیع اقلام فرهنگی اعم از کتابچه، قرآن، ادعیه، پوستر، مجله به مناسبت‌های مختلف در بین مساجد، هیئت‌های مذهبی و عموم مردم از دیگر فعالیت‌های فرهنگی کانون مداحان شهرستان دیلم در ماه‌های اخیر بوده است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول