اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مشاور امور اجتماعی، فرهنگی و جوانان استاندار کردستان:

همایش هم‌اندیشی نخبگان جوان کردستان با استاندار برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مشاور امور اجتماعی، فرهنگی و جوانان استاندار کردستان از برگزاری همایش هم‌اندیشی و تبادل نظر فرهیختگان جوان کردستانی با استاندار این استان خبر داد.

همایش هم‌اندیشی نخبگان جوان کردستان با استاندار برگزار می‌شود
عبدالسلام کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، با بیان اینکه این همایش در راستای توسعه و عمران بیش از پیش استان برگزار می‌شود، اظهار داشت: این همایش برای نخستین بار در استان و با هدف استفاده از نظرات و پیشنهادات جوانان و فرهیختگان نخبه کردستانی در راستای تسریع در روند توسعه و عمران استان برگزار می‌شود.
به گفته وی، در این همایش بیش از 50 نفر از جوانان منتخب از دفتر بنیاد ملی نخبگان استان، دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی، بسیج نخبگان استان و دیگر نهادها و موسسات علمی و پژوهشی کردستان حضور دارند.
مشاور امور اجتماعی، فرهنگی و جوانان استاندار کردستان خاطرنشان کرد: جوانان کردستانی با توانایی‌های بی‌نظیر خود در عرصه علم و دانش همواره نقش مهم و ارزنده‌ای در توسعه علم و فن‌آوری در بسیاری از زمینه‌ها در کشور و استان داشته‌اند.
کریمی تصریح کرد: هدف از برپایی همایش مذکور شناسایی طرح‌های موثر این نخبگان در مسیر توسعه استان، تبادل افکار و شناسایی قابلیت‌های فراوان آنها و هدایت این توانایی‌ها برای عملیاتی شدن در سطح استان است.
وی اضافه کرد: مقدمات برگزاری این همایش فراهم شده  و برطبق برنامه‌ریزی انجام گرفته در اواخر آبان ماه امسال در سنندج برگزار می‌شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول