اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به دنبال انفجار در یکی از پادگان‌های سپاه:

نماینده شهریار: مسئولان در حال بررسی علت حادثه هستند

خبرگزاری فارس: به دنبال وقوع انفجاری در یکی از پادگان‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه شهریار، نماینده این شهرستان اعلام کرد در حال حاضر مسئولان مشغول بررسی علل حادثه هستند.

نماینده شهریار: مسئولان در حال بررسی علت حادثه هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، ساعاتی قبل وقوع انفجاری در یکی از پادگان‌های سپاه پاسداران در منطقه بیدگله از توابع شهرستان شهریار به وقوع پیوست که حسین گروسی نماینده شهریار در مجلس شورای اسلامی به خبرنگار فارس در این شهرستان گفت: بلافاصله پس از وقوع حادثه شورای تامین شهریار با حضور مسئولان سپاه در منطقه تشکیل جلسه داد و هم اکنون کارشناسان مشغول بررسی دلایل وقوع این حادثه هستند.

تعداد دقیق شهدا و مجروحان حادثه مشخص نیست

نماینده شهریار در پاسخ به این سوال که چه تعداد از حاضران در پادگان با وقوع این حادثه آسیب دیده‌اند؟ گفت: این انفجاری در محیطی باز رخ داده که براساس شواهد اولیه به طور قطع خسارات جانی داشته است، اما هنوز از تعداد شهدا اطلاعات دقیقی تا این لحظه در دست نیست.
گروسی در پایان از مردم شهرستان‌های شهریار و ملارد که این حادثه در آن اتفاق افتاد به دلیل صبوری و همکاری با مسئولان تقدیر کرد و گفت: از مردم تقاضا داریم که به طرف پادگان فوق حرکت نکنند و اجازه دهند مسئولان در آرامش کار خود را انجام دهند.
ساعتی پیش انفجار مهیبی در یکی از پادگان‌های حوالی ملارد رخ داد و صدای این انفجار به حدی بود که منازل مختلف در شهرستان‌های کرج و استان البرز را نیز تحت تأثیر قرار داد و حتی صدای آن در نقاطی از تهران نیز شنیده شد.
یک منبع موثق اعلام کرد که بر اثر این انفجار که در  پادگان مدرس ملارد واقع در منطقه بیدگنه رخ داده است و تاکنون تعدادی شهید شده‌اند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول