اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس شورای شهر شوشتر:

بدهی شهرداری به آموزش پرورش شوشتر پایاپای می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر شوشتر گفت: بدهی شهرداری شوشتر به آموزش و پرورش شوشتر پایاپای می‌شود و در این باره توافق شده است.

بدهی شهرداری به آموزش پرورش شوشتر پایاپای می‏شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، نظر حسین‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه شورا شهر شوشتر اظهار داشت: بدهی شهرداری شوشتر که از محل دو درصد کمکی است که باید از درآمدهای شهرداری به آموزش پرورش پرداخت شود، تواتر می‌شود.
وی با اشاره به اینکه توافق شده است که این بدهی به صورت خدمات به آموزش پرورش شوشتر تواتر شود، افزود: قرار شده است که اداره آموزش پرورش شهر شوشتر با معرفی آموزشگاه‌های مورد نیاز برای آسفالت به شهرداری شوشتر شهرداری به میزان هزینه‌های آسفالت از محل بدهی برای آموزش پرورش خدمات ارائه کند.
وی با اشاره به اینکه آموزش پرورش باید برای این مهم اولویت‌بندی خود را ارائه کند، خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش شهرستان شوشتر باید برای اجرای این مهم اولویت بندی به شهرداری و شورای شهر ارائه کند تا به مرور زمان این مهم در دستور کار شهرداری قرار گیرد.
حسین‌زاده با تاکید بر اینکه شهرداری شوشتر برای آسفالت مدارس شهرستان آمادگی دارد، گفت: باید توجه داشت که این مدارس باید در محدوده شهر شوشتر باشد زیرا شهرداری شوشتر باید در محدوده شهر خدمات ارائه کند.
وی با تاکید بر اینکه در روزهای آینده آسفالت نخستین مدرسه در سطح شهرستان آغاز می‌شود، افزود: در نخستین گام آسفالت یکی از مدارس شوشتر به مساحت 600 متر مربع و به ضخامت پنج سانتی‌متر انجام می‌شود که هزینه‌های اجرای آسفالت 79 میلیون ریال خواهد بود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول