اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نایب رئیس هیئت تنیس استان اصفهان:

طرح استعداد‌یابی تنیس را با جدیت پیش می‌بریم

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت تنیس استان اصفهان گفت: هیئت تنیس استان اصفهان با جدیت طرح استعدادیابی رشته تنیس را که به صورت رایگان و برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود، پیگیری می‌کند.

طرح استعداد‌یابی تنیس را با جدیت پیش می‌بریم
جواد پرورش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: طرح استعداد‌یابی رایگان تنیس هیئت تنیس استان اصفهان در مکان‌های ورزشی مانند ورزشگاه انقلاب و ورزشگاه 22 بهمن برگزار می‌شود.
وی در مورد رقابت‌های تنیس لیگ باشگاه‌های برتر کشور با بیان اینکه این مسابقات به زودی به پایان می‌رسد، تصریح کرد: البته قرار بود این مسابقات دیروز جمعه به کار خود خاتمه دهد.
نایب رئیس هیئت تنیس استان اصفهان ادامه‌ داد: رقابت‌های لیگ تنیس، آخرین بازی‌های مهم تنیس تا پایان 1390 است.
وی اشاره‌ای به رقابت‌های باشگاه‌های برتر تنیس بانوان کرد و گفت: نتیجه این مسابقات به زودی مشخص می‌شود.
نایب رئیس هیئت تنیس استان اصفهان در مورد هزینه‌های پرداختی برای رقابت‌های مختلف تنیس با اشاره اینکه هزینه‌ رقابت‌های تنیس قهرمانی کشور بر عهده هیئت تنیس استان اصفهان است، تاکید کرد: هزینه‌های رقابت‌های تنیس باشگاهی بر عهده باشگاه سیمین سپاهان اصفهان قرار دارد.
وی با بیان اینکه ریاست باشگاه سیمین سپاهان بر عهده آقای مومن‌زاده است، اظهار داشت: ایشان هم‌زمان ریاست هیئت تنیس استان اصفهان را نیز بر عهده دارند.
پرورش افزود: رئیس هیئت تنیس استان اصفهان با جیب شخصی خود و به دلیل علاقه‌ فراوانی که به پیشرفت این رشته ورزشی در استان اصفهان دارد، بیشترین امکانات موجود را در اختیار هیئت تنیس استان اصفهان قرار داده است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول