اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی بروجن:

خانه عالم دستگرد 83 پیشرفت فیزیکی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی بروجن گفت: احداث خانه عالم روستای دستگرد از توابع بخش بلداجی این شهرستان افزون بر 83 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

خانه عالم دستگرد 83 پیشرفت فیزیکی دارد
حجت‌الاسلام مجید الهیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: این بنای فرهنگ ـ ‌مذهبی در زمینی به مساحت 376 متر مربع با زیربنای 125 متر مربع در روستای دستگرد در دست احداث است.
وی استقرار روحانی برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی را از مهم‌ترین اهداف احداث این بنا عنوان کرد و گفت: ارتقای سطح فرهنگی مردم و تقویت بنیه دینی آنان از دیگر اهداف احداث این بنا محسوب می‎شود.
الهیان با بیان اینکه احداث خانه عالم دستگرد از سال 86 آغاز شده است، گفت: رونق یافتن مساجد، حل شبهات فکری مردم  تقویت بنیه دینی جوانان و جلوگیری از به انحراف کشیده شده آنان از مهم‌ترین آثار حضور روحانی در مناطق روستایی است که با احداث خانه عالم در مناطق روستایی محقق خواهد شد.
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن در ادامه تعداد روحانیان بروجن را 33 نفر عنوان کرد و افزود: حضور شش روحانی در بروجن از دیگر نیازهای فرهنگی ـ مذهبی این شهرستان به‎شمار می‎رود.
وی در ادامه از پیشرفت فیزیکی 99 درصدی دبیرستان پسرانه صدرای بروجن خبر داد و گفت: ساختمان دبیرستان پسرانه صدرای بروجن در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‎رسد.
الهیان با بیان اینکه عملیات ساخت و ساز این بنا به اتمام رسیده است، افزود: دبیرستان پسرانه صدرای بروجن در زمینی به مساحت 3 هزار و 600 متر مربع در دو طبقه احداث شده است.
وی تصریح کرد: احداث این ساختمان با برخورداری از شش کلاس درس، نمازخانه، کتابخانه و فضای اداری است از سال 86 آغاز شده است که به زودی تکمیل و به بهره‌برداری می‎رسد.
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن بر ضرورت برگزاری جلسات و گفتمان‌های دینی در سطح مدارس صدرا تأکید کرد و گفت: گفتمان‌های دینی و سیاسی باید با قوت بیشتری در سطح مدارس صدرا برگزار شود.
وی تقویت بنیه دینی دانش‌آموزان، رفع شبهات فکری آنان و افزایش معلومات سیاسی آنان را از ثمرات گفتمان‌های دینی دانست و گفت: اجرای فعالیت‎های فرهنگی و مذهبی در این آموزشگاه با جدیت پیگیری می‎شود، برهمین اساس علمی که با تهذیب همراه باشد کارساز است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول