اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شنای استان مرکزی خبر داد:

حضور تیم شنای استان مرکزی در لیگ برتر

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شنای استان مرکزی از حضور تیم شنای استان در مسابقات لیگ برتر خبر داد.

حضور تیم شنای استان مرکزی در لیگ برتر
مجید شمسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مسابقات لیگ شنای کشور آذر ماه در چهار مرحله برگزار می‌شود که تیم استان مرکزی با قدرت در این رقابت‌ها حضور خواهد یافت.
وی تصریح کرد: مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور نیز بهمن یا اسفند ماه برگزار می‌شود که استان مرکزی در این رقابت‌ها نیز حضور می‌یابد.
رئیس هیئت شنای استان مرکزی همچنین از برگزاری اردوی تدارکاتی تیم بانوان استان در دی ماه خبر داد و خاطرنشان کرد: در پایان این اردو نفرات برتر انتخاب و به عضویت تیم استان در خواهند آمد.
شمسی با اشاره به برگزاری دومین لیگ قهرمانی شنای استان بیان داشت: لیگ قهرمانی استان در سه مرحله برگزار می‌شود که مرحله اول 20 آبان ماه، مرحله دوم 18 آذر ماه و مرحله سوم 16 دی ماه برگزار می‌شود.
وی گفت: هیئت استان مرکزی به دنبال این است که با جذب اسپانسر در مسابقات قهرمانی شیرجه و لیگ دسته یک واترپلو کشور نیز حضور یابد.
رئیس هیئت شنای استان مرکزی برگزاری مسابقات جایزه بزرگ استان در دهه فجر ویژه آقایان و بانوان و شرکت در مسابقات واترپلوی زیر 16 سال قهرمانی کشور را از دیگر برنامه‌های این هیئت عنوان کرد.
به گفته وی کارگاه‌های آموزشی ویژه مربیان هر دو هفته یکبار و کلاس‌های آموزشی تکنیک و مهارت‌های شنای کرال پشت، پروانه و قورباغه هر هفته یک بار  برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول