اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سفر رئیس‌جمهور به گچساران؛

سیستم سامد در گچساران مستقر می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گچساران از استقرار سیستم سامد با چندین کاربر در گچساران همزمان با سفر رئیس‌جمهور به این شهرستان خبر داد.

سیستم سامد در گچساران مستقر می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید مرتضی سجادپور پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی استقبال از رئیس جمهور و هیئت دولت به گچساران اظهار داشت: دور چهارم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به گچساران با رویکرد شناخت ظرفیت‌ها و چالش‌‌های مختلف احتمالی در شهرستان‌ها انجام می‌گیرد.
وی آشنایی بیشتر با مسائل خاص استان‌های کشور و دیدار با مردم شهرستان‌ها و نیز بررسی علت اجرایی نشدن برخی مصوبات سفرهای گذشته را از دیگر رویکرد‌ها و اهداف سفر چهارم رئیس جمهور و هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران بیان کرد: پایداری ارتباط مستقیم دولتمردان و کارگزاران نظام با مردم و نیز عدم اتکای دولت در تصمیم گیری‌ها و گزارش‌های رسمی و اهتمام جدی به مسائل و مشکلات استان‌ها سبب شده سفرهای استانی به‌عنوان نقطه قوت و دستاورد برجسته دولت تلقی شود.
سجادپور با اشاره به لزوم همکاری و فعالیت اعضای ستاد مردمی استقبال از رئیس جمهور و هیئت همراه در گچساران بیان کرد: استقرار سیستم سا‌مد با چند کاربر، تجهیز ستاد به سیستم‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و برنامه‌ریزی لازم برای راهنمایی مراجعان و متقاضیان برای ارائه درخواست‌ها از طریق سیستم تلفنی گویا به‌جای شیوه‌های سنتی و نگارشی از مقدماتی‌تری تجهیزات مورد نیاز ستاد در راستای اعمال برنامه‌های سفر در گچساران است.
وی ابراز داشت: کمیته‌های کاری ستاد استقبال از رئیس جمهور و هیئت دولت به گچساران باید با برگزاری مستمر جلسات برای مراسم مطلوب و حضور حداکثری اقشار مختلف مردم گچساران در این مراسم تمهیدات لازم را بیندیشند.
این مقام مسئول در گچساران کمیته‌های اجرایی مراسم استقبال، کمیته اطلاع‌رسانی، کمیته پشتیبانی، کمیته مستند‌سازی سفر، کمیته امنیتی و کمیته برنامه‌ریزی را از کمیته‌های اصلی ستاد مردمی استقبال از رئیس جمهور و هیئت دولت به گچساران عنوان کرد.
سجادپور گفت: در زمینه برنامه‌ریزی برای حضور وزیر معین در گچساران باید برنامه‌ریزی‌هایی پیرامون برخی موارد ضروری انجام گیرد.
وی تصریح کرد: بررسی مصوبات سفرهای گذشته به تفکیک هر دوره، معرفی پروژه‌های ناقص و نیمه‌تمام برای تأمین اعتبار تکمیلی آن‌ها، برنامه‌ریزی بازدید وزیر یا نماینده ایشان از چند روستا و مراکز دهستان‌های گچساران از جمله موارد مهم و ضروری برای برنامه‌ریزی در دور چهارم سفر رئیس جمهور است.
سجادپور ادامه داد: تأکید بر تصمیم‌گیری برای ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی و فرهنگی و نیز تأکید بر تسریع در عملیاتی شدن طرح‌های اشتغال‌زایی بزرگ گچساران مانند پتروشیمی، پالایشگاه، کارخانه سیکل ترکیبی 1 هزار مگاواتی برق در گچساران و چند طرح‌های پیشنهادی دیگر در دستور کار و از نیازهای اولویت‌‌دار در گچساران است.
معاون فرماندار گچساران با تأکید بر برنامه‌ریزی دقیق برای حفظ کرامت شهروندان در مراسم استقبال از رئیس جمهور  از اعضای ستاد استقبال مردمی و کمیته اجرائی مراسم خواست تا برنامه‌ریزی لازم را در این زمینه داشته باشند.
سجادپور با اشاره به برگزاری مراسم سخنرانی رئیس جمهور در استادیوم ورزشی تختی گچساران، ابراز داشت: پیش‌بینی خودروهای مورد نیاز، آمادگی برای اسکان و تغذیه هیئت‌های همراه و تیم‌های مستقر تمام وقت اطلاع‌رسانی به‌موقع به شهروندان و مهیا‌کردن وسیله ایاب و ذهاب از جمله موارد مهم و ضروری در برنامه‌ریزی‌های ستاد مردمی استقبال از رئیس جمهور و هیئت همراه در گچساران است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول