اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار هرمزگان خبر داد:

اتصال میناب به شبکه گاز رسانی

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان از اتصال شهرستان میناب به شبکه گاز رسانی خبر داد و گفت: عملیات گازرسانی به این شهر در سال 91 آغاز می‌شود.

اتصال میناب به شبکه گاز رسانی
به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، ابراهیم عزیزی در نخستین سفر شهرستانی خود به میناب و در جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: در خصوص گازرسانی به تعدادی از شهرستان‌های هرمزگان مذاکراتی صورت گرفته که شهرستان میناب نیز در زمره آنها قرار دارد.
وی بیان اینکه عملیات گاز رسانی به بندرعباس در آستانه عید غدیر آغاز می‌شود، افزود: عملیات گازرسانی به میناب به‌عنوان دومین شهر استان در سال 91 آغاز می‌شود.
استاندار هرمزگان با اشاره به سابقه طولانی و موثر میناب در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مردم میناب حق بزرگی به گردن استان و مدیران استانی دارند.
وی ادامه داد: مردم میناب در دوران سخت مبارزه با حضور در صحنه‌های سرنوشت‌ساز مختلف سیاسی و اجتماعی دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده‌اند.
رئیس شورای اداری استان افزود: تربیت نیروهای انقلابی و پرورش نیروهای مومن و ایثارگر در عرصه دفاع از ارزش‌ها حکایت از جایگاه بلند و عظمت مردم میناب دارد.
وی تلاش برای دستیابی و رسیدن به نیازهای منطقی و اساسی مردم را وظیفه همه مسئولان دانست و بیان کرد: کسانی که امروز در جایگاه مسئولیت دل در گرو خدمت دارند باید برای رفع مشکلات مردم همت خود را به کار ببندند.
عزیزی فلسفه سفرهای خود را بررسی مشکلات شهرها به صورت میدانی و تصمیم گیری در فضای مناسب کاری عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه امکان تصمیم‌گیری به همه مشکلات در این جلسات وجود ندارد بسیاری از طرح‌ها و مشکلات هر منطقه بر اساس چارچوب طراحی شده در ستاد پیگیری سفرهای شهرستانی قرار می‌گیرد.
وی از پیگیری برای دریافت مجوز احداث بیمارستان دوم میناب در کمیسیون 215 خبر داد و اضافه کرد: مرکز ام آر آی شرق استان نیز به مرکزیت میناب به زودی راه‌اندازی می‌شود.
استاندار هرمزگان خدمات و اقدامات انجام شده توسط دولت‌های نهم و دهم را بسیار ارزنده برشمرد و افزود: مدیران و مسئولان باید نسبت به انعکاس این خدمات نهایت تلاش و کوشش کنند.
نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: امروز مسئولان در میناب با حضوری برخواسته از اعتقاد عمیق دینی و انقلابی و با نیت الهی مشغول خدمت به مردم هستند.
وی همچنین اختصاص 11 میلیارد تومان به اجرای سیستم آبیاری تحت فشار، تسریع در احداث باند دوم میناب ـ بندر تیاب و میناب تا سه راهی بندرعباس، 500 میلیون تومان برای مطالعه و اصلاح بافت شهری میناب و پیگیری اجرای طرح فاضلاب شهری را از مهمترین مصوبات این سفر نام برد.
عزیزی نظام اسلامی را برخواسته از آرمان‌های مکتب نجات بخش اسلام خواند و گفت: بهره‌مندی مردم از آیین نجات بخش نبوی، علوی، حسینی و فاطمی سبب خلق نظام و انقلاب شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول