اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه کرمانشاه:

سردار سلیمانی هزاران نفر مثل خودش را تربیت کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کرمانشاه گفت: در ایران میلیون‌ها نفر مثل سردار قاسم سلیمانی وجود دارند که از شهادت باکی ندارند.

سردار سلیمانی هزاران نفر مثل خودش را تربیت کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما امروز در خطبه‌های نماز جمعه در جمع نمازگزاران مسجد جامع این شهر گفت: سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بارها شهادت را لمس کرده است و از شهادت نمی‌ترسد.
وی پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به حجاج را بسیار ارزشمند دانست و افزود: آمریکا قدرتی شکست خورده و زبون است.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به شکست آمریکا در عراق و افغانستان گفت: اسلام‌هراسی، ایران هراسی و به دنبال آن سپاه‌هراسی هیچ دردی را از آمریکا دوا نمی‌کند.
وی با اشاره به اینکه سردار قاسم سلیمانی هزاران نفر مثل خود را تربیت کرده است، اظهار داشت: سردار قاسم سلیمانی، بارها شهادت را لمس کرده و تا یک قدمی شهادت پیش رفته است؛‌ حالا کنگره آمریکا می‌خواهد با مطرح کردن قضیه ترور، او را از شهادت بترساند، اما خبر ندارد که سردار سلیمانی  هزاران نفر مثل خود را تربیت کرده است.
علما خاطر‌نشان کرد: ملت ایران اگر احساس خطر کنند هر یک برای خود ارتش مستحکم و سپاهی پولادین خواهند بود.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه غدیر است که کمر آمریکا را می شکند، تصریح کرد: 24 آبان ماه مصادف با 18 ذی الحجه روز عید غدیر خم است و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)  درباره غدیر فرموده‌اند، غدیر یعنی عجین بودن حکومت و سیاست.
امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: عید غدیر عید حکومت است و اگر از امام علی (ع) تبعیت کنیم در واقع از خداوند سبحان پیروی کرده‌ایم.
علما پس از بیان ویژگی‌های علامه طباطبایی ‌افزود: 24 آبان ماه سالروز ارتحال ملکوتی علامه طباطبایی صاحب تفسیر‌المیزان است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به 24 آبان ماه روز کتاب و کتابخوانی گفت: مقام معظم رهبری بر امر کتاب و کتابخوانی بسیار تاکید دارند و می‌فرمایند باید کتاب و فرهنگ مطالعه را در همه جا ترویج داد.
علما پس از برشمردن ویژگی‌های برجسته حضرت امیرالمومنین علی(‌ع) اظهار داشت: امام علی(ع) انسان کامل و اسلام ناطق بوده و تمام اسلام در وی پیاده شده است.
وی با اشاره به اینکه امیرالمومنین (ع)، تربیت یافته دست رسول خداست، افزود: بر اساس آیات قرآن کریم رسول خدا اسوه است پس امام علی(ع) نیز الگو و نمونه‌ای کامل برای تمام ملت‌ها‌ست.
امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: سید رضی، گردآورنده کتاب نهج البلاغه، در جمع علمای معاصرخویش به تنوع ابعاد وجودی امام علی (ع) اشاره کرده است؛ امروزه هم در دنیا کسی را نمی شناسیم که جامع الاضداد باشد.
وی خاطر‌نشان کرد: عید غدیر، عید حکومت و ولایت است و این روز الگوی همیشگی حکومت خواهد بود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول