اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه سنندج:

اشاعه اسلام غربی مهم‌ترین هدف دشمنان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر سنندج گفت: در شرایط کنونی مهم ترین هدف دشمنان اشاعه اسلام غربی در جوامع اسلامی و تضعیف باورهای اعتقادی در بین مردم است.

اشاعه اسلام غربی مهم‌ترین هدف دشمنان است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران و مومنان سنندج در مسجد جامع، با اشاره به اوضاع منطقه و فروپاشی دیکتاتورهای عربی، اظهار داشت: امروز خوشبختانه بیداری اسلامی در کشورهای عربی با الگوگیری از انقلاب اسلامی شکل گرفته است.
وی افزود: دشمنان اسلام می‌خواهند با رخنه کردن در افکار جوانان و تضعیف باورهای دینی جوانان زمینه بی‌بند و باری را در جوامع اسلامی اشاعه و گسترش دهند.
امام جمعه سنندج در ادامه تصریح کرد: مردم مسلمان ایران با به به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی به جهانیان نشان دادند که اسلام امریکایی و صهیونیستی در بین مسلمانان جایگاهی نداشته و ندارد.
ماموستا مجتهدی موج بیداری اسلامی در منطقه را نشأت گرفته از انقلاب اسلامی مردم ایران و وجود روحیه استکبارستیزی آنان عنوان کرد و افزود: تا زمانی که روحیه استکبارستیزی در جامعه اسلامی زنده باشد، هیچ دشمنی نخواهد توانست به مسلمانان تعرض کند.
وی بیان داشت: دشمنان سعی دارند اسلام آمریکایی و اسلام غربی را به جای اسلام ناب محمدی به مردم معرفی کنند که این امر نیازمند هوشیاری مردم و مسئولان است.
ماموستا مجتهدی در ادامه به اهمیت نماز بویژه نماز جمعه اشاره کرد و گفت: نماز جمعه یکی از مهم‌ترین و با شکوه‌ترین فریضه‌های عبادی سیاسی اسلام است که از ابعاد گوناگون فرهنگی، سیاسی، اطلاع رسانی و غیره برخوردار است.
وی در ادامه با اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی و مسئولان در کشورمان اضافه کرد: امنیت حاکم بر جامعه نمادی از بزرگترین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و از برکات این انقلاب است.
خطیب نماز جمعه شهر سنندج در پایان خاطرنشان کرد: مشارکت و همراهی مردم با نیروهای انتظامی و امنیتی مهم‌ترین امر در تحقق امنیت پایدار در کردستان است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول