اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان:

اعتیاد و ابتذال سلاح‌‌های دشمن در جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: ابتذال، اعتیاد و فرقه‌های ساختگی سه سلاح اصلی دشمن در جنگ نرم است.

اعتیاد و ابتذال سلاح‌‌های دشمن در جنگ نرم است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر نظری بعد از ظهر امروز در همایش سلامت روان در دارالقرآن زنجان اظهار داشت: در حال حاضر مشاوره و مشورت کردن اهمیت بسیاری در جامعه دارد.
وی با اشاره به شعار هفته سلامت با عنوان پیش به سوی سرمایه‌گذاری در سلامت روان یادآور شد: همه ارگان‌های جامعه باید اقدامات لازم را در خصوص نهادینه‌سازی این فرهنگ در جامعه داشته باشند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر دشمن در زمینه جنگ نرم اقدامات بسیاری را انجام می‌دهد، افزود: جنگ نرم بسیار سخت‌تر از جنگ تن به تن است، چرا که در این نوع جنگ هدف دشمن تغییر شیوه زندگی افراد است.
وی خاطر نشان کرد: مسئولان اجرایی در جامعه می‌توان با اقدامات فرهنگی و تبیین مسائل در خصوص جنگ نرم به آگاه‌سازی جوانان در این زمینه پرداخته و به مقابله با آن بپردازند.
نظری با اشاره به اینکه در حال حاضر جامعه پیشرفت‌های بسیاری در زمینه‌های مختلف کرده است، افزود: مسئولان اجرایی باید اقدامات لازم در زمینه مشاوره را همگام با پیشرفت‌های موجود در جامعه انجام دهند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه پیشرفت‌های موجود در جامعه موجب به خطر افتادن سلامت روان افراد شده است، اضافه کرد: مسئولان اجرایی باید به این نکته توجه ویژه‌ای داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه در جامعه کنونی لوازم آسایش افزایش یافته است، افزود: افزایش لوازم آسایش مبنی بر وجود آرامش در جامعه نیست.
نظری خاطرنشان کرد: در حال حاضر با وجود مسائل و مشکلات موجود در جامعه آرامش افراد کاهش یافته است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از عوامل مهم در امر مرگ و میر اذعان داشت: سرطان، تصادفات جاده‌‌‌ای و بیماری‌های قلبی عروقی از جمله مواردی هستند که موجب مرگ افراد می‌شوند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان خاطرنشان کرد: پایه و اساس بیماری‌های جسمی و عواملی که موجب مرگ افراد می‌شوند مشکلات روحی بوده و همین امر موجب افزایش مرگ و میر در جامعه می‌شود.
وی همچنین با اشاره به افزایش ماهواره‌ها در سطح جامعه اذعان داشت: افزایش ماهواره‌ها و تهاجم فرهنگی از جمله مواردی هستند که سلامت روان دانش‌آموزان را تهدید می‌کند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول