اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

مدیریت فرهنگی قم به تحول جدی نیازمند است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: شهر قم خاستگاه انقلاب و موتور محرکه بیداری اسلامی است که در حال حاضر به در عرصه مدیریت فرهنگی به تحول جدی نیازمند است.

مدیریت فرهنگی قم به تحول جدی نیازمند است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد‌مهدی عرب انصاری ‌در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در تالار شهید آوینی با اشاره به اینکه تراز قم، تراز ملی و جهانی است، اظهار کرد: شهر قم یک صدف پاکیزه است که مروارید آن حوزه علمیه است.
وی ادامه داد: شخصیت بزرگی مانند امام خمینی(ره) از ثمرات پر بهای این حوزه علمیه است و انقلاب اسلامی ثمره یک عمر مجاهدت این مرد بزرگ است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم عنوان کرد: تفکر نجات بخش و توحیدی که موتور محرکه بیداری اسلامی در منطقه است، هدیه فرهنگی است که از قم صادر شده و به مردم منطقه رسیده است.
وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما ماهیت فرهنگی و مذهبی دارد و طبعا هنر انقلاب باید متناسب با فرهنگ انقلاب باشد و از محل رویش این حرکت صادر شود.
عرب‌انصاری تاکید کرد: امروز ما شاهد تغییر مدیریتی در عرصه فرهنگ در این شهر سرنوشت‌ساز هستیم و در صورتی این امر قابل قبول خواهد بود که شاهد اراده قوی­تر و عزمی راسخ تر برای حمایت از آثار مذهبی، فرهنگی، هنری و ادبی در استان باشیم.
وی گفت: دیدگاه مدیریت استان نسبت به مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی قم این است که ایشان دارای کارنامه قابل قبولی در عرصه فرهنگ در استان قم بود و به همین دلیل ما به دنبال علت و منطق این تغییر بودیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم ادامه داد: بخشی از رضایت ما از این طریق حاصل شد که شاهد بودیم که شخصی جایگزین مدیر کل قبلی شد که بومی استان قم و دارای تجربه در عرصه مدیریتی فرهنگی در استان تهران است.
وی خاطرنشان کرد: اما انتظار مدیریت استان از اداره فرهنگ و ارشاد به جای خود باقی است.
عرب انصاری افزود: این مرکز باید خیلی محکم­تر از گذشته و با ظرفیت متناسب با نیاز امروز در عرصه مدیریتی فرهنگی شهر قم، آنگونه که شایسته این شهر است، وارد شود.
وی عنوان کرد: تقاضای ما این است که خود ایشان به عنوان نماینده استان مطالبات فرهنگی مردم و مسئولان استان قم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را پیگیری کند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در پایان اظهار کرد: امیدواریم در آینده شاهد تحول مورد انتظار و متناسب با نیاز روز کشور و جهان در عرصه فرهنگی، در شهر قم باشیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول