اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوشهر نائب قهرمان پرورش اندام مازندران شد

خبرگزاری فارس: نوشهر نائب قهرمان مسابقات قهرمانی پروش اندام استان مازندران شد.

نوشهر نائب قهرمان پرورش اندام مازندران شد
به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، مسابقات پرورش اندام و بادی کلاسیک قهرمانی استان مازندران پیش از ظهر امروز با حضور پرورش اندام کاران سراسر استان برگزار شد و نوشهری‌ها به مقام دوم این رقابت‌ها دست یافتند.
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام نوشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در نوشهر گفت: پس از برگزاری موفق و با کیفیت مسابقات پرورش اندام در نوشهر اعزام ورزشکاران نوشهر به مسابقات قهرمانی استان مازندران در رشته های پرورش اندام و بادی کلاسیک را در برنامه خودمان گنجاندیم.
حسین مشایخ خاطرنشان کرد: ورزشکاران نوشهری در این مسابقات خوش درخشیدند و موفق به کسب مقام‌های  دوم و سوم در رقابت‌های قهرمانی استان شدند.
مشایخ ادامه داد: در این دوره از مسابقات و در رشته بادی کلاسیک اصلان پاشایی مقام اول و افشین کریمی مقام دوم را کسب کرد و در رده پرورش اندام  جوانان محمود جهاندار در وزن 65 کیلوگرم مقام اول و حسام مرادخانی در وزن 65 کیلوگرم مقام سوم استان را بدست آوردند.
وی اظهار داشت: همچنین در رشته پرورش اندام بزرگسالان حسن قزوینی در وزن 55 کیلوگرم مقام اول، جاسم اصغرپور در وزن 75 کیلوگرم مقام سوم، مرتضی مشایخ در وزن 85 کیلوگرم مقام اول و افشین کریمی در وزن 100 کیلوگرم که در رشته پرورش انادم نیز شرکت کرده بود مقام سوم استان را از آن خود ساختند.
مشایخ خاطرنشان کرد: در رده‌بندی تیمی این دوره از مسابقات قهرمانی پرورش اندام استان مازندران تیم نوشهر در دو رشته بادی کلاسیک و  پرورش اندام جوانان نائب قهرمان استان شد و در رده پرورش اندام بزرگسالان نیز مقام سوم را کسب کرد.
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام نوشهر تصریح کرد: مرتضی مشایخ از رشته پرورش اندام و اصلان پاشایی از رشته بادی کلاسیک و مستر مسابقات قهرمانی نوشهر به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.
وی با اشاره به موفقیت‌های چشمگیر پرورش اندام کاران نوشهر اذعان داشت: یکی از علل و رمز موفقیت پرورش اندام شهرستان نوشهر مدیریت صحیح، سلامت کاری و هیئت توانمند و پرکار و برگزاری منظم مسابقات در سطح بالا و بسیار مطلوب است.
مشایخ افزود: هیئت بدنسازی و پرورش اندام نوشهر در برنامه‌های آینده خود قصد دارد تا با برنامه‌ریزی بیشتر و منظم‌تر پرورش اندام کاران نوشهری را برای تصاحب سکوهای قهرمانی کشور آماده کند تا حقانیت آنها در این ورزش به اثبات برسد.
وی یادآور شد: هیئت بدنسازی و پرورش اندام نوشهر با دارا بودن شش رشته زیر مجموعه یکی از فعال‌ترین هیئت‌های ورزشی شهرستان در سطح کشور است که در تمامی این رشته‌ها اقدام به اعزام و شرکت تیم‌ها در مسابقات مختلف کرده و عناوین قابل توجهی را نیز بدست آورده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول