اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون اداره ورزش و جوانان خبر داد:

راهیابی پینگ‌پنگ ‌باز گیلانی به اردوی تیم ملی

خبرگزاری فارس: معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: پینگ‌پنگ‌ باز گیلانی به اردوی انتخابی تیم‌ ملی برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک راه یافت.

راهیابی پینگ‌پنگ ‌باز گیلانی به اردوی تیم ملی
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مرتضی یحیی‌پورمسروری در جمع روسای هیئت‌های ورزشی استان اظهار داشت: رقابت‌های انتخابی تیم‌ ملی تنیس روی میز 26 و 27 آبان در آکادمی بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
وی افزود: محمدرضا اخلاق‌پسند که در رقابت‌های رده‌بندی دسته برتر بزرگسالان به عنوان سومی دست یافته بود به همراه 9 پینگ‌پنگ‌باز دیگر در این اردو به رقابت‌ می‌پردازد.
به گفته معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان گیلان، چهار نفر برتر این اردو به مسابقات انتخابی المپیک دی امسال می‌روند.
وی بیان داشت: مسابقات انتخابی المپیک منطقه آسیای میانه 15 تا 17 دی امسال در تهران برگزار می‌شود.
یحیی‌پورمسروری با اشاره به رقابت‌های رده‌بندی دسته برتر بزرگسالان کشور، ادامه داد: این رقابت‌ها اوایل آبان جاری با حضور 26 پینگ‌پنگ‌باز از سراسر کشور در آکادمی بین‌المللی تهران به منظور راهیابی ورزشکاران به اردوی انتخابی تیم‌ ملی برگزار شده بود.
وی خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها محمدرضا اخلاق‌پسند از گیلان به عنوان سومی دست یافت و به مرحله بعد از اردو راه یافت.
این مسئول اضافه کرد: عارف احمدی‌فر دیگر پینگ‌پنگ‌باز گیلانی با کسب 31 امتیاز در مکان 13 ایستاد و از راهیابی به مرحله بعد بازماند. 
وی از کسب مقام سوم ورزشکار گیلانی در رقابت‌های دو و میدانی کارگران کشور خبر داد و افزود: در رقابت‌های دو و میدانی کارگران کشور که با شرکت 200 ورزشکار از 16 استان کشور در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار شد، اسکندر بلوکی ‌دونده شایسته اهل لنگرود توانست در دوی 10هزار متر پس از دوندگانی از آذربایجان شرقی و قزوین مقام سوم این دوره از رقابت‌ها را کسب کرد.
رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی گیلان نیز در این جلسه اظهار داشت: یک گیلانی در رقابت‌های فوتبال‌دستی قهرمانی جهان حضور می‌یابد.
اسماعیل شکری افزود: رضا شهرستانی از گیلان به همراه تیم ملی فوتبال‌دستی ایران در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.
وی با اشاره به اینکه گیلان در رشته فوتبال‌دستی موفق است، خاطرنشان کرد: این ورزشکار با درخشش در اردوهای تیم ملی فوتبال‌دستی ایران به عنوان بازیکن ثابت تیم ملی انتخاب شد.
به گفته این مسئول، رقابت‌های فوتبال‌دستی قهرمانی جهان از بهمن امسال در کشور فرانسه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول