اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس تبلیغات اسلامی پارس‌آباد:

دینداری مردم بزرگ‌ترین قدرت بازدارندگی از آسیب است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی پارس‌آباد گفت: دینداری و تدین مردم بزرگ‌ترین قدرت بازدارندگی در برابر آسیب‌ها و تهدیدهایی است که جامعه ما را دچار دغدغه کرده است.

دینداری مردم بزرگ‌ترین قدرت بازدارندگی از آسیب است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن باقری ‌در همایش هیئت‌های مذهبی شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: ما با تکیه بر قدرت دینی، معرفتی و تدین مردم می‌توانیم ریشه‌های آسیب‌ها و تهدیدهای اجتماعی را به درستی شناسایی و در مسیر برطرف کردن آنها گام برداریم.
وی با اعلام این‌که یکی از اصلی‌ترین اهداف و هدف‌گذاری‌های انقلاب اسلامی نهادینه کردن فرهنگ دین‌باوری در جامعه بوده است، تصریح کرد: ما در قالب هیئت‌های مذهبی باید ارتباط و تعامل خود را با مردم تقویت کنیم و اجازه ندهیم دشمن از مسیرها و ابعاد مختلف تدین، اعتقاد و دین‌باوری ملت را مورد هجمه و تهدید قرار دهد.
باقری ضرورت نظارت بیشتر شورای هیئت‌های مذهبی را بر فعالیت و عملکرد هیئت‌های مذهبی مختلف یادآور شد و خاطر‌نشان کرد: این شورا باید برای آیین استقبال از ماه محرم از هم اکنون تدارک ببیند تا مبادا در فرصت باقی‌مانده نتوانیم به شکل آبرومندانه برنامه‌های ویژه ماه محرم و در آستانه آن را انجام دهیم.
این مسئول با تاکید بر همکاری شوراهای مذهبی با هیئت‌ها اضافه کرد: حضور جوانان در مراسم‌های مختلف یک ظرفیت ممتازی است که باید از این ظرفیت عظیم در راستای ارتقای معنوی و مبانی اعتقادی نسل جوان استفاده کنیم تا بتوانیم جامعه را به سمت شایستگی‌های بیشتر سوق دهیم.
به گزارش فارس، رئیس اداره تبلیغات اسلامی پارس‌آباد به نزدیکی ماه محرم و ضرورت همکاری بیشتر هیئت‌های مذهبی در برگزاری آبرومند برنامه‌های این دهه اشاره کرد و ادامه داد: دهه محرم دهه نشان دادن شایستگی‌های گروه‌ها و هیئت‌های مذهبی است چرا که آنها در پربار برگزار شدن برنامه‌های ماه محرم و صفر باید نهایت تدبیر و درست‌اندیشی را انجام دهند.
وی تعامل سایر دستگاه‌های فرهنگی را نیز ضروری اعلام کرد و گفت: ما با برگزاری نشست‌هایی باید مداحان، شعرا و فعالان این عرصه را به گونه‌ای آگاهی‌سازی کنیم تا بتوانند درست و منطقی مبانی عاشورا و قیام نهضت امام حسین (ع) را تبیین و تشریح کنند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول