اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار هرمزگان:

اعتماد ملت به باورهای دینی مهمترین عامل ناکامی دشمن است

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: اعتماد عمیق ملت ایران به باورهای دینی و ارزشی مهمترین عامل ناکامی نظام سلطه و دشمنان در مقابل ملت ایران است.

اعتماد ملت به باورهای دینی مهمترین عامل ناکامی دشمن است
به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، ابراهیم عزیزی در نخستین سفر کاری خود به شهرستان میناب در جمع تعدادی منتخبان و نخبگان این شهر هدف از انقلاب اسلامی را رسیدن به اهداف مکتب نبوی و علوی عنوان کرد و اظهار داشت: مردم ایران برای دستیابی به آرمان‌های قرآن، اهل بیت (ع) و میراث پیامبر عظیم الشان (ص) علیه نظام فاسد پهلوی قیام کردند.
وی احیا دیدگاه‌های قرآن و آموزه‌های ائمه اطهار (ع) را از دیگر اهداف قیام مردم ایران برشمرد و افزود: ملت ایران در طول 32 سال برای استمرار ارزش‌های دینی 230 هزار شهید را تقدیم اسلام کردند.
استاندار هرمزگان با تشریح برخی حوادث در سال‌های نخست پیروزی انقلاب ادامه داد: ایران اسلامی و مردم فهیم غائله‌های بیشماری را پشت سر گذاشتند که می‌توان به حوادثی همچون 25 بهمن و شورش در شمال غرب کشور، جریان خلق بلوچ در شرق، جنبش عرب در خوزستان، جنبش ترکمن در شمال، کودتای نوژه، کودتای طبس و جنگ تحمیلی اشاره کرد.
نماینده عالی دولت در هرمزگان تهاجم فرهنگی و جنگ نرم را از دیگر برنامه‌های دشمنان عنوان کرد و اظهار داشت: به برکت شجاعت و هوشیاری رهبر انقلاب و ایستادگی ملت بر سر اصول و آرمان‌ها همه غائله‌ها با موفقیت به سود ایران اسلامی مدیریت شد و کشور از همه آنها به سلامت عبور کرد.
وی نقش نخبگان و پیشکسوتان در مسیر احیا ارزش‌ها را مهم خواند و عنوان کرد: نخبگان و خواص باید با احساس مسئولیت بیشتر مردم را راهبری کنند.
عزیزی برخورداری از بصیرت و آگاهی را مهمترین وسیله عبور از مسیر خطیر حفظ ارزش‌ها دانست و داشتن بصیرت و روحیه دشمن‌شناسی را ابزار اساسی دفاع از ارزش‌ها معرفی کرد.
وی حرکت توام با محرومیت از روحیه جریان شناسی، حق و باطل شناسی و بی بصیرتی را حرکت در تاریکی ذکر کرد و افزود: اگر خواص احساس تکلیف نکنند و به وظیفه دینی خود عمل نکنند ظلم‌ها و آسیب‌های بزرگی بر پیکره انقلاب وارد می‌شود.
استاندار هرمزگان در ادامه با بیان اهمیت کارها و فعالیت‌های فرهنگی در کشور  و این که در هر فعالیت فرهنگی، فکر و مدیریت آن فعالیت بخش اعظم آن است و بودجه تنها بخش کوچک آن را تشکیل می‌دهد، افزود: کار فرهنگی مستلزم فکر و ایده فرهنگی است.
وی بیان داشت:‌ زمانی که در یک برنامه فرهنگی اصل و تکیه بر اعتبارات و پول باشد آن برنامه از مسیر اصول خارج خواهد شد.
انتهای پیام/ح20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول