اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تابش تاکید کرد:

ضرورت اعمال بسته‌های حمایتی برای واحدهای صنعتی بزرگ

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی مجلس گفت: اعمال هرچه سریع‌تر بسته‌های حمایتی برای واحدهای صنعتی بزرگ از جمله واحدهای کاشی و سرامیک استان یزد ضروری است.

ضرورت اعمال بسته‌های حمایتی برای واحدهای صنعتی بزرگ
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا تابش صبح امروز در بازدید از کارخانه سرامیک‌های صنعتی اردکان به عنوان بزرگترین کارخانه تولیدکننده پایه کاتالیست‌های صنعتی در خاورمیانه اظهار داشت: حمایت همه‌جانبه از صنایع بزرگ و مولد و اولویت‌بندی حمایت از صنایع از ضرورت‌هاست و باید در اولویت کار دست‌اندرکاران قرار گیرد.
وی با بیان اینکه این کارخانه می‌تواند با تولیدات خود از جمله سرامیک‌های صنعتی بر پایه آلومینایی و سیلیکاتی، آجرهای ضد سایش و ... با حفظ کیفیت و تامین نیازهای صنایع گاز، نفت، پتروشیمی و فولاد، نقش مهمی در استقلال صنعتی کشور در شرایط اعمال تحریم‌ها ایفا کند، بر لزوم حمایت بیشتر از صنایع با تکنولوژی بالا که نقش استراتژیکی در منطقه دارند، تاکید کرد.
تابش افزود: به مدد اندیشه، تخصص و همت متخصصان و کارگران، اکنون و برخلاف چند سال قبل، به صادرکننده این محصولات تبدیل شده‌ایم و امیدواریم با توجه به ملاقات اخیر با وزیر صنعت، معدن و تجارت و دستورات مساعد ایشان برای حل مشکلات این واحد تولیدی و مساعدت سایر مسئولان به ویژه در سیستم بانکی کشور این واحد تولیدی بتواند ضمن رفع نیازهای خود، در زمینه ظرفیت‌سازی برای افزایش تولید گام بردارد.
نایب رئیس کمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی همچنین بر اعمال بسته‌های حمایتی وعده داده شده به واحدهای تولیدی پس از اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها تاکید کرد و تسریع در پرداخت آن به چنین کارخانجاتی که ادامه فعالیت بسیاری از صنایع مهم وابسته به تولیدات این کارخانه است را ضروری برشمرد.
مدیرعامل شرکت سرامیک‌های صنعتی اردکان نیز در این نشست ضمن تشکر از حمایت‌های موثر مسئولان و نماینده مردم اردکان از این واحد تولیدی، گزارشی از وضعیت تولید و صادرات این واحد را ارائه کرد.
برهانی با بیان اینکه در حال حاضر این واحد تولیدی با اشتغال 200 نفر و ظرفیت تولید 10 هزار تن انواع محصولات در حال فعالیت است، افزود: در صورت تامین نقدینگی ظرفیت تولید این کارخانه تا 20 هزار تن و اشتغال‌زایی 300 نفر دیگر قابل افزایش است و می‌تواند صادرات خود را از 30 درصد تولیدات به 50 درصد افزایش دهد.
وی با اشاره به افتخارات متعدد این شرکت در عرصه‌های داخلی از جمله صادرکننده نمونه و گواهینامه‌های معتبر داخلی و خارجی افزود: با بهره‌گیری از کیفیت بالا، تکنولوژی پیشرفته و همکاری با مراکز علمی این شرکت توانسته به عنوان تولید کننده برتر در داخل و یک شرکت معتبر در خارج از کشور در زمینه سرامیک‌های صنعتی شناخته شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول