اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

عید غدیر امسال صورت می‌گیرد؛

مفروش شدن حرم علی (ع) با فرش‌های اهدایی مهری‌ها

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان مهر گفت: فرش‌های اهدایی مردم شهرستان مهر، روز عید غدیر در حرم امام علی (ع) رونمایی می‌شود.

مفروش شدن حرم علی (ع) با فرش‌های اهدایی مهری‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از مهر، حمید علیزاده بعد از ظهر امروز در برنامه‌ بازدید عمومی از فرش‌های اهدایی مردم مهر برای مفروش شدن در صحن حرم مطهر حضرت علی (ع) اظهار داشت: فرش‌های اهدایی مردم بخش‌های مرکزی، وراوی، گله‌دار و اسیر این شهرستان امروز پس از بازدید عمومی به سمت نجف اشرف اعزام و در روز عید غدیر در حرم حضرت امام علی (ع) رونمایی می‌شود.
علیزاده گفت: این فرش‌ها به متراژ 870 متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر390 میلیون ریال اهدایی مردم شهرستان مهر به حرم امام علی (ع) است.
به گزارش فارس، تاکنون از طرف مردم ولایت‌مدار استان فارس هدایای بسیاری به صحن حرم مطهر مولا علی (ع) صورت گرفته که از جمله آنها ساخت درب حرم مطهر، طلاکاری و خاتم کاری‌های مختلف بوده است.
مردم مومن این خطه از میهن اسلامی ما قرن‌ها است که به گونه‌های مختلف عشق و ارادت خود را به ولایت نشان داده‌اند و در این راه همواره دست از پا نشناخته‌اند.
انتهای پیام /ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول