اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) تاکید کرد:

تسریع در توسعه حرم مطهر احمدبن موسی (ع)

خبرگزاری فارس: دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با تاکید بر توجه به تسریع در توسعه حرم مطهر احمدبن موسی (ع) گفت: شهر مقدس شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) باید بیش از پیش توسعه یابد.

تسریع در توسعه حرم مطهر احمدبن موسی (ع)
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله محمدحسن اختری امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه شیراز اظهار داشت: مسئولان استان فارس باید در راستای سفارشات رهبر معظم انقلاب که شهر شیراز را سومین حرم اهل بیت (ع) نامیدند توجه ویژه داشته و زیرساخت‌های این مهم را فراهم کنند.
اختری افزود: باید با همکاری تمام خدمتگزاران نظام در استان فارس از جمله، مسئولان، مراجع، حوزه‌های علمیه و مراکز علمی به سمتی حرکت کنیم که ویژگی‌های سومین حرم اهل بیت (ع) بارزتر شود.
وی بیان کرد: باید طوری اطراف حرم مطهر احمدبن موسی (ع) آماده‌سازی و توسعه داده شود که زائران بتوانند به راحتی و بدون هیچ دغدغه‌ای به زیارت بپردازند.
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک هفته دفاع مقدس بیان داشت: دفاع مقدس و پیروزی‌های ارزشمند ایران اسلامی ثمره خون شهیدان گرانقدر و دلاورمردی‌های سپاه، ارتش، بسیج و ملت قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی است.
اختری تصریح کرد: باید ارزش‌های دفاع مقدس و صحنه‌های دلاورمردی‌های رزمندگان امروز برای نسل جدید به تصویر کشیده شده و به نوعی نهادینه شود.
وی خاطرنشان کرد: باید جوانان امروز بدانند که در دوران هشت سال جنگ تحمیلی چه فداکاری‌هایی توسط رزمندگان اسلام شده است و آن را الگوی زندگی خود قرار دهند.
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) ادامه داد: رژیم بعثی عراق و غربی‌ها در دوران جنگ به دنبال براندازی نظام اسلامی و جلوگیری از رشد و پیشرفت‌های آن بودند.
اختری همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: در دوران امامت این امام همام  بیش از هزاران مشاهیر و عالم و دانشمند تربیت شدند.
وی ادامه داد: امروز جهان علم و دانش مرهون دستاوردهای شیعه در زمان امام صادق (ع) و تربیت دانشمندان توسط این امام بزرگوار است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول