اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

بازدید سفیر ژاپن از واحدهای صنعتی کرمانشاه

خبرگزاری فارس: کومانو سفیر کشور ژاپن به همراه دبیر اول سفارت این کشور با همراهی تعدادی از مسئولان استان از دو واحد بزرگ تولیدی استان کرمانشاه بازدید کردند.

بازدید سفیر ژاپن از واحدهای صنعتی کرمانشاه
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان کرمانشاه، سفیر کشور ژاپن از واحدهای سیمان سامان واقع در منطقه ماهیدشت و کاشی کاژه در شهرک صنعتی اسلام‌آباد غرب بازدید کرد.
بنا‌بر‌این گزارش، در برنامه اول که شرکت سیمان سامان مورد بازدید قرار گرفت، گراوندی مدیر عامل این شرکت در طول خط تولید با اشاره به استفاده این واحد تولیدی از آخرین تکنولوژی روز دنیا در صنعت تولید سیمان با اشاره به اقدامات خوب این واحد در جلوگیری از تولید آلاینده‌های زیست محیطی خاطرنشان کرد: امید است با همکاری و تعاملات علمی و عملی در زمینه صنعت تولید سیمان و با انتقال تجربیات دو طرف بتوان زمینه همکاری بیشتر را در این بخش فراهم کرد.
همچنین در حاشیه این دیدار جواد ملل مدیر گروه صنعتی مدلل با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های این گروه صنعتی در بخش‌های مختلف صنعتی و تولیدی در کشور از حضور سفیر کشور ژاپن در واحد تولیدی سیمان سامان ابراز خرسندی کرد.
وی ابراز امیدواری کرد؛ با توجه به توانمندی‌ها و استعدادهای بالای استان کرمانشاه بتوان زمینه همکاری هر چه بیشتر با بخش تولیدی کشور ژاپن را فراهم ساخت.
واحد تولیدی دیگری که در سفر سفیر ژاپن به استان کرمانشاه مورد بازدید قرار گرفت کارخانه کاشی کاژه دومین واحد بزرگ کشور در زمینه تولید کاشی‌های کف و سرامیک در کشور بود.
در ادامه این بازدید اسماعیلی مدیر واحد تولیدی کاشی کاژه با تشریح ساختار این واحد، گزارشی از بخش‌های مختلف خط تولیدی این واحد ارائه داد و بیان داشت‌: با توجه به تجربه‌ای که با همکاران‌ از قبل در زمینه تولید کاشی در کشور داشتیم و کار مطالعاتی که از منطقه صورت پذیرفت اسلام‌آباد را مستعد سرمایه‌گذاری در زمینه تولید کاشی دیدیم‌.
وی ادامه داد‌: نزدیکی به بازار کشور عراق و نیز کیفیت مناسب خاک این منطقه و همچنین حمایت‌های خوب مسئولان این منطقه از جمله مشوق‌های ما در احداث این واحد تولیدی بود.
در پایان این بازدیدها کومانو سفیر کشور ژاپن با اشاره به مهمان‌نوازی خوب مردم کرمانشاه و آوازه‌ای که این استان در زمینه مهمان‌نوازی دارند آشنایی با فرهنگ مردم کرد‌نشین و همچنین شناسایی توانمندی‌ها و استعدادهای این استان برای معرفی به سرمایه‌گذاران و بخش‌های مختلف اقتصادی کشور ژاپن را از اهداف این سفر برشمرد و خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلاتی که پس از سونامی ژاپن گریبانگیر مردم ژاپن شد ابراز همدردی و کمک‌های مادی و معنوی پرمحبت مردم ایران بسیار قابل ستایش بود چرا که مهر و عطوفت انسانی ایرانیان در سرتاسر جهان زبانزد خاص و عام است.
وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور ژاپن و وجود واحدهای بزرگ صنعتی در این کشور، انتقال تجربیات دو طرف و نیز سرمایه‌گذاری در ایران را زمینه‌ای مناسب برای تعامل هر چه بیشتر ایران و ژاپن دانست.
کومانو اضافه کرد: با اطلاعاتی که از بخش‌های مختلف استان کرمانشاه به دست آوریم پس از انتقال این اطلاعات به مسئولان ژاپنی و پس از ارزیابی این اطلاعات، امیدواریم بتوانیم نقشی چشمگیر در عرصه اقتصادی استان کرمانشاه داشته باشیم.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول