اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله مجتهد‌شبستری:

هجمه‌های دشمنان اسلام بر تشیع متمرکز شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تبریز گفت: هجمه‌های دشمنان اسلام بر تشیع متمرکز شده و فرهنگ شیعه برای آنان خطرساز است.

هجمه‌های دشمنان اسلام بر تشیع متمرکز شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری صبح امروز در دیدار جمعی از طلاب و روحانیون تبریزی خواستار نشر فرهنگ ناب تشیع و علوم شیعی شد.
وی با بیان اینکه توسعه فرهنگ شیعی در شرایط کنونی از اهمیت خاصی برخوردار است، گفت: فرهنگ شیعی امروز در صدر حملات دشمنان قرار دارد چرا که آنان نقش و تاثیر این فرهنگ را مشاهده کرده‌اند.
امام جمعه تبریز تصریح کرد: هجمه‌های دشمنان اسلام بر تشیع متمرکز شده و این فرهنگ شیعه است که برای آنان خطرساز خواهد بود.
مجتهدشبستری افزود: امروز فرهنگ شیعی خود را در روند بیداری اسلامی منطقه و الگوگیری مردم منطقه از آن نشان داده و شاهد تاثیرگذاری این فرهنگ تا قلب اروپا و نظام سرمایه‌داری نیز هستیم.
وی یادآور شد: امروز حملات متوجه کانون شیعه است چرا که در میان مذاهب اسلامی شیعه جایگاهی متفاوت و خاص دارد و مرکز تحرک و پویایی و مبارزه علیه ظلم و طاغوت است.
مجتهد شبستری خاطرنشان کرد: ‌ائمه معصومین نیز همگی در مبارزه با طاغوت‌ها جان عزیز خود را فدا کرده و به شهادت رسیدند و این فرهنگ ناب را به شیعیان منتقل کردند.
امام جمعه تبریز تاکید کرد: ‌انقلاب اسلامی ایران نیز برخاسته از این فرهنگ ناب است و همین فرهنگ موجب شده تا در طول سال‌های اخیر روند مبارزه با استکبار در جمهوری اسلامی ایران متجلی باشد.
وی بیان کرد: ‌امروز حوزه‌های علمیه در راستای تقویت فرهنگ شیعی نقشی مهم بر عهده دارند و باید تلاش کنند تا این فرهنگ را تقویت کنند.
نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در خبرگان رهبری تاکید کرد: امروزه از سوی برخی فرق ضاله که توسط استکبار به وجود آمده‌اند حملاتی متوجه شیعه است که باید در این راستا حوزه‌ها نقش کلیدی خود را ایفا کنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول