اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

هکر حرفه‌ای در اراک دستگیر شد

خبرگزاری فارس: سرپرست پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری سارق شارژهای الکترونیک در اراک خبر داد.

هکر حرفه‌ای در اراک دستگیر شد
 به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی نوروزی اظهار داشت: کسب خبر از منابع و مخبرین مبنی بر اینکه شخصی در سطح شهر اراک اقدام به فروش شارژ تلفن همراه به قیمت پایین می‌کند، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با اقدامات فنی و اطلاعاتی و انجام تحقیقات از افراد مطلع‌ از متهم چهره‌نگاری و در اقدامات بعدی هویت وی شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت.
سرپرست پلیس فتا بیان کرد: با وصول خبری از پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا مشخص شد متهم در زمینه هک سایت‌های داخلی و غافلگیری زمانی و امور احضار ارواح و علوم غریبه از طریق اینترنت فعالیت دارد.
نوروزی گفت: در نهایت محل سکونت و زندگی متهم که جوانی 20 ساله بود شناسایی و پس از اخذ دستور قضایی در بازرسی از منزل وی یک دستگاه رایانه و کلیه ابزار ذخیره اطلاعات توقیف و متهم دستگیر و به یگان منتقل شده و تحت بازجویی قرار گرفت.
وی ادامه داد: متهم با توجه به دلائل و مدارک به دست آمده و محتویات رایانه شخصی خود به بزه ارتکابی مبنی بر هک نزدیک به 200 سایت داخلی 60 سایت فروش کارت شارژ و سرقت شارژهای الکترونیک و راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی ارائه فالگیری و رمالی و احضار روح و جن اعتراف که پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و تحت رسیدگی قرار گرفت.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول