اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

طی سال جاری صورت گرفت؛

صدور 350 مجوز مشاغل خانگی در کاشان

خبرگزاری فارس: کارشناس اداره کار و امور اجتماعی کاشان از صدور 350 مجوز مشاغل خانگی طی سال جاری در این شهرستان خبر داد.

صدور 350 مجوز مشاغل خانگی در کاشان
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حسن رمضانی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران و نمایندگان ادارات و ارگان‌های این شهرستان، حفظ حریم خانواده و نبود آمد و رفت افراد بیگانه در این حریم، برخورداری مکان در نظر گرفته شده از فضای کارگاهی و تولیدی نه فروشگاهی و انجام کار توسط خود فرد نه از طریق استخدام فرد دیگر را از شرایط صدور مجوز مشاغل خانگی برشمرد.
وی اظهار داشت: اگر کسانی به عنوان پشتیبان قصد ایجاد مشاغل خانگی برای افرادی دیگر را دارند باید آن شغل در منازل آنها ایجاد شود.
کارشناس اداره کار و امور اجتماعی کاشان تصریح کرد: صدور مجوز مشاغل خانگی توسط دستگاه‌های اجرایی چون ادارات میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، جهاد کشاورزی، بازرگانی، کار و امور اجتماعی و سازمان فنی و حرفه‌ای صورت می‌گیرد.
وی تعداد مشاغل خانگی را 214 رشته ذکر و خاطرنشان کرد: دارندگان مجوز مشاغل خانگی می‌توانند بر اساس نوع شغل از تسهیلات بانکی تا 50 میلیون ریال برخوردار شوند.
رمضانی با اشاره به تصویب دریافت تسهیلات خوداشتغالی در این زمینه برای 33 نفر طی سال جاری، از اختصاص 50 میلیارد ریال اعتبار برای اعطای تسهیلات به مشاغل خانگی تا پایان سال جاری برای کاشان خبر داد.
وی یادآور شد: دریافت تسهیلات مشاغل خانگی به افراد شاغل و بیمه‌شده اصلی تعلق نمی‌گیرد که این امر با استعلامی که از اداره بیمه خدمات درمان و تأمین اجتماعی مشخص می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول