اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار قاینات:

قاینات 410 شهید تقدیم انقلاب کرده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان قاینات گفت: این شهرستان با تقدیم 410 شهید از بسیاری از شهرستان‌هایی که نزدیک به جبهه‌های جنگ بوده است در پیروزی انقلاب اسلامی و تقدیم شهدا و هزاران ایثارگر پیشگام‌تر بوده است.

قاینات 410 شهید تقدیم انقلاب کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامعلی حبیبی‌منش صبح امروز در جلسه ستاد یادواره شهدای شهرستان قاینات اظهار داشت: شهدا زنده هستند و روح مطهر و پاک آنها بر اعمال و رفتار ما نظارت می‌کند.
وی افزود: تحول و بیداری اسلامی در جهان حاصل ثمره خون شهدا است.
فرماندار قاینات گفت: شهرستان قاینات با تقدیم 410 شهید از بسیاری از شهرستان‌هایی که نزدیک به جبهه‌های جنگ بوده است در پیروزی انقلاب اسلامی پیشگام‌تر بوده است و این نشانگر کارنامه درخشانی است.
حبیبی‌منش ادامه داد: شهرستان ولایتمدار قاینات به لحاظ حضور گسترده مردم و در صحنه بودن مردم ولایتمدار در صدر است و معرفی شهرستان در این زمینه‌ها وظیفه ما مسئولان است.
فرماندار قاینات تصریح کرد: در استان تنها روستایی که 41 شهید گرانقدر به نسبت جمعیت روستا تقدیم نظام کرده است و زادگاه سردار شهید اسلام محمود کاوه است روستای بیهود قاین است که در این زمینه اطلاع‌رسانی خوبی نشده است.
وی از خبرنگاران و اصحاب رسانه خواست به زبان‌های مختلف در این راستا اطلاع رسانی کنند. از تمامی دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم با تمام توان با ستاد یادواره شهدا همکاری کنند.
فرماندار قاینات ادامه داد: در سال جاری بازسازی گلزار شهدای بیهود را در دست اقدام داریم که امید است در اسرع وقت عملیات اجرایی آغاز شود.
وی یادآور شد: تدوین کتاب شهدای شهرستان، آلبوم شهداء، کتاب کارنامه دفاع مقدس شهرستان در سال جاری در دستور کار قرار می‌گیرد و در نیمه اول اردیبهشت‌ماه سال 91 چاپ و در اختیار علاقمندان و خانواده‌های معظم شاهد قرار خواهد گرفت.
حبیبی‌منش تاکید کرد: تا پایان سال جاری نصب تمثال مبارک شهداء در ورودی‌های شهر قاین و ورودی روستاهایی که شهید تقدیم نظام کرده‌اند در دستور کار قرار دارد.
وی یادآور شد: همچنین نامگذاری پروژه‌های شاخص، خیابان‌های جدید و اماکن به نام شهدای شهرستان در دستور کار است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول