اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار بویراحمد خبر داد:

حذف نقاط حادثه‌خیز محور یاسوج به کبکیان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویراحمد از حذف نقاط حادثه‌خیز محور یاسوج به کبکیان خبر داد و گفت: به زودی تمام نقاط حادثه‌خیز محور مواصلاتی یاسوج به مرکز این بخش کارشناسی شده و پیچ‌های تند آن حذف خواهد شد.

حذف نقاط حادثه‌خیز محور یاسوج به کبکیان
 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پرویز رضایی امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی بخش کبکیان وضعیت راه‌های روستایی این بخش را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.
فرماندار شهرستان بویراحمد گسترش راه‌های روستایی را در شکوفایی و توسعه بخش کشاورزی با اهمیت خواند و افزود: نقش روستاها در فرآیند توسعه اقتصادی سبب شده که این دولت اهتمام ویژه‌ای به ساخت و ساز، تکمیل و بهسازی جاده‌های روستایی داشته باشد.
 مقام عالی اجرایی در شهرستان بویراحمد افزود: در بررسی‌های به عمل آمده از علل مهم محرومیت و مهاجرت روستاییان به شهرها، نبود راه ارتباطی مناسب نقش اصلی را دارد، از این رو توزیع عادلانه اعتبارات می‌تواند در برطرف کردن این موضوع گره‌گشا باشد.
رضایی بیان کرد: بخش کبکیان بعد از تکمیل و اتمام 15 کیلومتر از جاده‌های روستایی در دست اجرای این بخش می‌تواند به‌عنوان نخستین بخش در استان کهگیلویه و بویراحمد جشن اتمام ساخت و تکمیل و آسفالته شدن جاده‌های روستایی را برگزار کند.
 فرماندار بویراحمد این پروژه را از مصوبات ارزنده دور اول سفر ریاست‌جمهوری و هیئت دولت به این استان اعلام کرد و اذعان داشت: به زودی تمام نقاط حادثه‌خیز محور مواصلاتی یاسوج به مرکز این بخش کارشناسی شده و پیچ‌های تند آن حذف خواهد شد.
در ادامه بخشدار بخش کبکیان با ابراز رضایت از توجه دولت به این بخش برای تکمیل پروژه‌های عمرانی ادامه داد: همه پروژه‌های راه بخش کبکیان فعال شده و تا پایان آذر‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد.
مسعود نوری تصریح کرد: 90 درصد جداول کشاورزی این بخش از بودجه لازم برای تکمیل برخوردار شده و در حال حاضر عملیات تکمیل آن‌ها در دست اقدام است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول