اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری خوستار شد:

رفع نقاط حادثه‌خیز محور ارتباطی فارسان کوهرنگ

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نقاط حادثه‌خیز محور ارتباطی فارسان کوهرنگ باید برطرف شود.

رفع نقاط حادثه‌خیز محور ارتباطی فارسان کوهرنگ
محمود عیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به اینکه خوابگاه یکی از نیازهای اساسی دانشجویان است پروژه احداث خوابگاه دانشکده هنر این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: مراحل سفت‌کاری این پروژه به صورت نیمه کاره است که بر همین اساس لازم است تمهیدات لازم برای تکمیل و راه‌اندازی این پروژه انجام شود.
عیدی از تخصیص اعتبارات به‌منظور تکمیل این پروژه خبر داد و گفت: با توجه به ضرورت تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه لازم است تا اعتبارات لازم برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه تخصیص داده شود.
معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره حجم بالای تردد در محور ارتباطی فارسان کوهرنگ گفت: این مسئله موجب بروز حوادث رانندگی و بالطبع وقوع حوادث ناگوار انسانی در این محور خواهد شد که مسئولان راه و ترابری باید نقاط حادثه خیز این محور ارتباطی از جمله روستاهای گوجان و فیل‌آباد برطرف کنند.
وی تأمین نیاز نیروی انسانی فرمانداری فارسان را به نیروی انسانی متخصص و کارآمد مورد تاکید قرار داد و افزود: فرمانداری فارسان نیازمند مدیر فنی و نظارتی کارآزموده است که معاون منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری باید نسبت به حل این مشکل چاره‌اندیشی کند.
عیدی عملیات ساخت و ساز مسکن مهر فارسان را نامطلوب ارزیابی کرد و گفت: پیمانکار این پروژه 40 درصد از اعتبار مورد نیاز پروژه را دریافت کرده و این در حالیست که مسکن مهر فارسان تنها از پیشرفت فیزیکی 20 درصدی برخوردار است.
وی بر ضرورت تسریع بخشیدن به روند ساخت و ساز مسکن مهر فارسان تاکید کرد و افزود: پیمانکار توان اجرای این پروژه را ندارد و باید در این زمینه تصمیم اساسی اتخاذ شود.
عیدی خاطرنشان کرد: سالن شنای شهرستان فارسان پیشرفت خوبی داشته که با یک یا علی گفتن دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.
معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری سالن ورزشی را از نیازهای اساسی جوانان فارسانی دانست و تصریح کرد: باید اعتبارات لازم برای تکمیل و راه‌اندازی این پروژه تامین شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول