اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

شهردار آبپخش خبر داد:

نورباران آسمان آبپخش در شب غدیر

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش از نورباران آسمان آبپخش در شب غدیر خبر داد.

نورباران آسمان آبپخش در شب غدیر
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، سید محمود موسوی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حادثه غدیر، تبیین‌کننده فلسفه خاتمیت و تکمیل‌کننده نبوت است و خداوند متعال با ابلاغ پیام غدیر حجت را بر انسان تمام کرد و موجب شد که جایگاه امامت و ولایت در اوج زیبایی به مردم شناخته شود.
وی افزود: موضوع ولایت و امامت باید به گونه‌ای تبیین شود که مردم احساس کنند بدون آن زندگی مختل می‌شود و واقعیت این است که اگر ولایت شناخته نشود مسیر هدایت مبهم است.
موسوی خاطرنشان کرد: باید در دهه امامت و ولایت برنامه‌ها و مراسمی اجرا شود که ضمن زنده شدن مفهوم غدیر، ضرورت حضور ولایت در جامعه به معنای حقیقی پیاده شود.
این مسئول با بیان اینکه با همت و تلاش گروه‌های فرهنگی و مذهبی شهر برنامه‌های متنوعی در این عید بزرگ برگزار خواهد شد، یادآور شد: شهرداری آبپخش در این عید بزرگ مذهبی اقدام به آذین‌بندی و نصب پلاکارد در معابر و نقاط مختلف شهر می‌کند.
شهردار آبپخش از نورباران آسمان آبپخش در شب غدیر خبر داد و بیان داشت: از تمامی ادارات و دستگاه‌های دولتی شهر آبپخش می‌خواهیم در ایام دهه ولایت و عید غدیر با آذین‌بندی سردرب ادارات خود گامی در راستای زیبایی چهره شهر در این ایام بردارند.
موسوی اضافه کرد: شهر آبپخش از دیرباز به دیار دارالمومنان معروف بوده و مردم این شهر همیشه در برنامه‌های مذهبی حضور فعال و پررنگ داشته‌اند و در برنامه‌های مختلف عید غدیر نیز همانند مراسمات گذشته حضور پررنگ خواهند داشت.
وی با بیان اینکه تمامی مسئولان و دست‌اندرکاران امور فرهنگی و آحاد مردم باید تمامی تلاش خویش را نسبت به غدیر و پیام آن معطوف کنند، تصریح کرد: بزرگترین و اصلی‌ترین پیام و محوریت غدیر بحث امامت و ولایت است.
موسوی بیان داشت: شهرداری آبپخش همواره در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی حضور فعال و مستمر داشته و در این برنامه نیز درخور امکانات و توانایی در برگزاری مراسمات مختلف همکاری خواهیم داشت.
شهردار آبپخش افزود: خدمت به مردم از بزرگترین عبادات در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و از ابتدای تصدی منصب شهرداری آبپخش در این راستا گام برداشته‌ام.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول