اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار پارس‌آباد:

استمرار خط ولایت جز سعادت امت نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار پارس آباد و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی این شهرستان گفت: استمرار اصل ولایت در جامعه جز سعادت و رهنمون شدن امت اسلامی به عاقبت‌بخیری چیزی را به دنبال ندارد.

استمرار خط ولایت جز سعادت امت نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی کریمی عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی پارس‌آباد اظهار داشت: ما امروز بیش از هر دوره دیگر به ضرورت تبعیت از ولایت و آشنایی با ابعاد این اصل رکین نیاز داریم چرا که دشمن با تمام تجهیزات و قوای ظاهری و باطنی خود به میدان آمده است تا حریم خط ولایت را بشکند.
وی رخداد کربلا را نیز تداوم پایبندی به اصل ولایت و حرمت نگه داشتن امامت صالح جامعه یاد کرد و افزود: به یقین بزرگ‌ترین سعادت نظام ولایی در آن است که جان خود را مخلصانه در راه هدف و آرمان تقدیم کنیم و به دشمن نیز ثابت کنیم که ارکان اصلی نظام اسلامی ارکان روشنگرانه و حقیقت‌بین هستند.
کریمی با اشاره به ضرورت تجلیل و گرامیداشت دهه ایام ولایت و عید غدیر خم به عنوان عید اکبر امت اسلامی تصریح کرد: در برگزاری جشن‌های این دهه به ویژه روز غدیر خم باید نهایت دقت و اهتمام را داشته باشیم تا این حادثه تاریخی و ماندگار برای همیشه در اذهان مردم زنده بوده و اصالت آن نیز حفظ شود.
فرماندار پارس‌آباد همه امت اسلامی را به پاسداشت حریم ولایت و حفظ جایگاه آن در نظام اسلامی دعوت کرد و ادامه داد: انقلاب اسلامی ما نیز برگرفته از فرهنگ ولایی و عاشورایی است که در کنار آمیزشی زیبا با موضوع انتظار دشمن را مأیوس و دوستداران انقلاب اسلامی را چنین پیام‌هایی خوشحال و خوشنود کرده است.
به گزارش فارس، در این جلسه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارس‌آباد با اشاره به فرارسیدن عید بزرگ غدیر این عید را نشانگر رهبریت صالح امت اسلامی دانست و گفت:‌ خداوند متعال هیچ وقت امت خود را بدون رهبر و ولی به حال خود رها نکرده و حتی در قرآن کریم نیز به این اصل تاکید فراوان شده است.
حجت‌الاسلام حسن باقری خاطر نشان کرد: در کنار تبیین حادثه غدیر ما نیازمند بیداری و روشنگری افراد جامعه خود به ویژه جوانان هستیم تا با حقیقت این موضوع و مبانی دیگر آشنا شده و در مبارزه بی‌امان با دشمنان اجازه ندهند بدعت‌های ناروا وارد جامعه شود.
وی همچنین نزدیکی ایام ماه محرم را خاطر نشان کرد و افزود: پایگاه عظیم ارادت و عشق و محبت به خاندان عصمت و طهارت به ویژه امام حسین (ع) و یارانش نباید دچار برخی غفلت‌ها و رفتارهای تعصبی شود چرا که عزاداری‌های ما باید شکل سنتی و اصالت پیام خود را حفظ کند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارس‌آباد هرگونه نوآوری و بدعت‌های ناروا را در عزاداری ماه محرم و صفر زشت و کریه عنوان کرد و اظهار داشت:‌ ضرورت ندارد با انجام برخی اعمال و رفتارهای غلط به آیین با عظمت محرم خدشه وارد کرده و زمینه سواستفاده را برای دشمنان فراهم کنیم.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول