اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی استان زنجان خبر داد:

اعزام کشتی‌گیران زنجانی به مسابقات پهلوانی و کبادی کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی استان زنجان از اعزام دو ورزشکار زنجانی در رشته‌های کشتی پهلوانی و کبادی به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

اعزام کشتی‌گیران زنجانی به مسابقات پهلوانی و کبادی کشور
زین‌العابدین فتح‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه مسابقات کشتی پهلوانی در روزهای 19 و 20 آبان ماه برگزار می‌شود، اظهار داشت: مرتضی افشاری از زنجان در این مسابقات که در تهران برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.
وی افزود: مرتضی افشاری به همراه علی مهری به عنوان مربی در مسابقات کشتی پهلوانی کشور حضور می‌یابد.
رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی استان زنجان با اشاره به اینکه مجید زمانی نیز از استان زنجان در مسابقات قهرمانی کشور هنرهای فردی شرکت می‌کند، تصریح کرد: زمانی را جلال پرسا از قهرمانان 17 ساله کشور در رشته کبادی همراهی می‌کند.
وی از برگزاری مراسمی در خدابنده خبر داد که به مناسبت روز عید غدیر برگزار می‌شود.
فتح‌اللهی با اشاره به اینکه دفتر ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی شهرستان خدابنده به تازگی افتتاح شده است، افزود: در روز عید غدیر خم هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی از ساعت 9 تا 11 صبح برنامه اجرا می‌کند.
وی سخنرانی فرماندار و همچنین امام جمعه قیدار را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای روز عید غدیر خم برشمرد و اعلام کرد: برنامه روز عید غدیر خم با حضور 70 ورزشکار باستانی‌کار و بیش از شش مرشد برگزار می‌شود.
رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی استان زنجان تصریح کرد: در برنامه روز عید غدیر خم شهر قیدار مولودی خوانی و اجرای برنامه تواشیح نیز وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه ورزشکاران در روز عید غدیر خم اقدام به انجام حرکات ورزشی می‌کنند، افزود: ورزشکاران باستانی‌کار در این روز اقدام به برگزاری نمایشی هنرهای فردی ورزش زورخانه‌ای می‌کنند.
وی هدف از برگزاری مراسم در شهرستان خدابنده را تبلیغ و ترویج ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی عنوان کرد و گفت: این برنامه‌ها به صورت چرخشی در شهرستان‌های متفاوت برگزار می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول