اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس:

تله فیلم روز از نو روزی از نو کلید خورد

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیما مرکز فارس گفت: در راستای رسیدن این استان به جایگاه اصلی خود در عرصه ارائه کارهای هنری و فرهنگی، تله فیلم «روز از نو روزی از نو» در صدا و سیمای مرکز فارس کلید خورد.

تله فیلم روز از نو روزی از نو کلید خورد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدباقر کشفی بعد از ظهر امروز در مراسم آغاز تولید این تله فیلم اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته چهار فیلم در قالب سریال و تله فیلم در دستور کار صدا و سیمای مرکز فارس قرار دارد که با احتساب این تعداد شاهد تولید 15 کار با کیفیت هستیم.
کشفی خاطرنشان کرد: بعد از به پایان رسیدن کار فیلمبرداری تله فیلم «روز از نو روزی از نو» به زودی شاهد پخش آن از شبکه سراسری صدا و سیما می‌شویم.
وی با اشاره به اینکه استان فارس از دیرباز تاکنون مهد ادب، فرهنگ، شعر، ذوق و تاریخ پرافتخار ایران زمین بوده است، گفت: تعداد بسیاری از هنرمندان و بازیگران عرصه تئاتر و سینما از خطه فارس هستند که در این زمینه خدمات ارزنده‌ای به هنر و فرهنگ کشور کرده‌اند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس تصریح کرد: با تمهیدات انجام شده از یک‌سال گذشته تاکنون فضا و میدان مناسبی برای فعالیت هنرمندان فراهم شده باشد.
وی گفت: هشت طرح تولید فیلم و سریال در سفر رئیس جمهور به استان فارس به تصویب رسید که تاکنون یک‌هزار و 920 میلیون ریال برای فیلمنامه آنها اختصاص یافته که مبلغ ناچیزی است.
کشفی افزود: طرح‌های چند میلیاردی در صدا و سیمای مرکز فارس به علت نبود تأمین اعتبار اجرایی نشده است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس از رتبه نخست مرکز فارس در تولید انیمیشن بین سایر مراکز صدا و سیما خبر داد و گفت: فیلم حکایت سعدی که از نظر تکنیک و اثر فرهنگی بسیار با ارزش است به زودی رونمایی می‌شود.
وی اضافه کرد: صدا و سیمای مرکز فارس در راستای ترویج اشاعه فرهنگ بومی و محلی و به ویژه جاذبه‌های گردشگری و قدیمی در صدد تولید مستندهای 10 دقیقه‌ای برای 30 شهرستان استان فارس است.
تهیه کننده و کارگردان تله فیلم «روز از نو روزی از نو» در حاشیه آغاز به کار فیلمبرداری این تله‌فیلم در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان داشت: این تله فیلم داستانی معمولی از یک زندگی ساده‌ در قالب اهداف فاخر و بزرگ عرصه هنری است.
محمدجواد مرادی تصریح کرد: امیدواریم با ارائه و تولید سریال‌ها و فیلم‌ها بتوانیم استان فارس را به جایگاه واقعی خود در کشور به ویژه جهان برسانیم.
وی با اشاره به اینکه تخت جمشید و حافظ و سعدی و دیگر مشاهیر و امامزادگان سمبل شیراز هستند، تصریح کرد: تهیه و تولید سریال‌ها و فیلم‌هایی که نشان از گویش، فرهنگ، ادب و مذهب این خطه از ایران اسلامی را به دنیا عرضه کند در دستور کار ما قرار دارد.
تهیه کننده و کارگردان تله فیلم «روز از نو روزی از نو» اضافه کرد: نویسنده این تله فیلم ایمان افشاریان، تهیه کننده اشرف طباطبایی و بازیگران ایمان افشاریان، سوده شرفی و مسعود شریف هستند.
در حاشیه این مراسم از رحیم هودی و محمدجواد بخشی‌زاده از اساتید عرصه تئاتر و سینما تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول