اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در آذر و اسفند ماه امسال انجام می‌شود؛

علوم پزشکی خراسان شمالی میزبان 4 کارگاه کشوری

خبرگزاری فارس: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ـ درمانی خراسان شمالی به همراه خراسان رضوی میزبان 4 کارگاه آموزشی کشوری در آذر و اسفند ماه سال جاری خواهد بود.

علوم پزشکی خراسان شمالی میزبان 4 کارگاه کشوری
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، دفتر آموزش سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای نخستین بار برنامه همسان سازی دوره‌های آموزشی به منظور توانمند سازی کارشناسان نظام سلامت را با عنوان «طرح هدا» در سطح کشور اجرایی می‌کند.
بر همین اساس تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در 9 منطقه دسته بندی شده‌اند و از برنامه‌های آموزشی تحت نظر و مدیریت یکی از دانشگاه‌های منطقه خود بهره‌مند می‌شوند.
دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گروه دانشگاه‌های منطقه یک به عنوان مسئول اجرایی کارگاه‌های آموزشی انتخاب شده است و بر اجرای این کارگاه‌ها برای کارشناسان دانشگاه مشهد، بیرجند، سبزوار، ‌گناباد، بجنورد، نیشابور و تربت حیدریه نظارت دارد.
در طرح هدا، 14 کارگاه آموزشی برگزار می‌شود که در مرحله نخست آن کارشناسان ستادی و در مرحله بعدی تمامی کارشناسان آموزش خواهند دید و تا پایان سال جاری، چهار کارگاه مهارت‌های ارتباطی، ‌جلب حمایت همه جانبه، ‌بسیج اطلاع رسانی و تدوین پیام به میزبانی دانشگاه‌های بجنورد خواهد شد.
 هفدهمین دوره مسابقات قرآنی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار می‌شود.
هفدهمین دوره مسابقات قرآنی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان در چهار بخش شفاهی، کتبی، پژوهشی و هنری برگزار می‌شود.
این مسابقات در بخش شفاهی شامل قرائت، تحقیق، ترتیل و حفظ یک ،3 ،5، 10 و 20 جزء و در بخش کتبی در رشته تفسیر از کتاب دقایقی با قرآن برگزار می‌شود و دانشجویان علاقه‌مند برای ثبت نام کتبی و دریافت این کتاب می‌توانند به تارنمای اینترنتی www.shefanoor.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول