اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان کوشکی صورت گرفت؛

رونمایی از یک دستگاه آمبولانس در دهستان کوشک بافق

خبرگزاری فارس: در مراسمی با حضور فرماندار و اهالی دهستان کوشک، یک دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل و یک دستگاه خودرو سواری برای پوشش برنامه‌های تیم سیار پزشک خانواده در مرکز بهداشتی درمانی کوشک بافق بهره‌برداری شد.

رونمایی از یک دستگاه آمبولانس در دهستان کوشک بافق
به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، رئیس شبکه بهداشت و درمان بافق ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از این تجهیزات اظهار داشت: برای خرید این دو دستگاه خودرو بالغ بر690 میلیون ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و مساعدت‌های فرمانداری و بخشداری بافق و دهیاری و شورای اسلامی کوشک هزینه و پرداخت شده است.
محمد میرجلیلی افزود: مرکز بهداشتی درمانی کوشک در مجموع 17 روستای کوچک و بزرگ را زیر پوشش دارد که با توجه به اختصاص آمبولانس و خودروی سواری به این مرکز، مردم منطقه از خدمات بهداشتی و درمانی مطلوب‌تری بهره‌مند خواهند شد.
وی عنوان کرد: در حال حاضر مرکز بهداشتی درمانی کوشک دارای پزشک عمومی، کارشناس بهداشت محیط، مامایی و بهداشت خانواده، اتاق تزریقات و پانسمان و داروخانه است.
میرجلیلی همچنین از ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای در دهستان کوشک در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: در حال حاضر پایگاه جاده‌ای اورژانس در مرکز بهداشتی درمانی کوشک مستقر شده و آماده خدمات‌رسانی است.
فرماندار بافق نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: تلاش دولت خدمتگزار برای ایجاد شرایط مطلوب بهداشت و درمان ادامه دارد و دهستان کوشک  نیز از برکات آن بهره‌مند می‌شود.
حسین ندافیان همچنین در مورد تامین راننده مورد نیاز مرکز بهداشتی درمانی کوشک قول مساعد داد.
چند تن از اهالی کوشک بافق نیز درگفت‌وگویی با خبرنگار فارس ضمن قدردانی از مسئولان اظهار داشتند: با تامین خودرو مورد نیاز مرکز بهداشتی درمانی کوشک، گام موثری در پیشرفت وضعیت بهداشتی درمانی این منطقه برداشته شده و بسیاری از مشکلات آنان برطرف شده است.
آنان همچنین بیان کردند: پیش از این برای انتقال بیماران اورژانسی به بیمارستان بافق و سرکشی پزشک خانواده به روستاهای همجوار با مشکل حمل و نقل مواجه بوده‌اند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول