اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کلات خبر داد:

تخصیص بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های شهری

خبرگزاری فارس: فرماندار کلات از پیگیری و تخصیص بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.

تخصیص بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های شهری
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدرضا قره‌خانی اظهار داشت: با توجه به نزدیکی فصل سرما و بارش نزولات آسمانی، کیفیت مطلوب اجرای این پروژه‌ها نباید فدای سرعت در عملیات اجرایی آنها شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش خواستار تلاش روسای ادارات کلات برای پیگیری اعتبارات تخصیص یافته به طرح‌های عمرانی شهرستان شد و ادامه داد: هرگونه اهمال مدیران در این زمینه غیر قابل پذیرش و توجیه است.
قره‌خانی ضمن ابراز رضایت از عملکرد ستاد سرشماری در اجرای این طرح ملی در کلات، از خانوارهای شهرستان به دلیل احساس مسئولیت و همکاری با آمارگیران تقدیر کرد.
فرماندار کلات با اشاره به تحقق سهم اشتغال شهرستان طی شش ماهه نخست سال جاری، از بانک‌های عامل شهرستان خواست تا ضمن تکریم ارباب رجوع، بر اساس دستور العمل‌های موجود، تسهیل در ضمانت‌های مورد نیاز برای متقاضیان وام‌های مشاغل خانگی را از اولویت‌های خود بدانند.
به گفته وی بانک‌ها باید ضمن پرداخت بی‌منت تسهیلات، پاسخگوی مردم باشند و در راستای اهداف دولت دهم و با هدف تحقق سهمیه اشتغال شهرستان گام بردارند.
قره‌خانی پیگیری و تخصیص بیش از 10 میلیارد ریال دیگر برای پروژه‌های شهری و روستایی، واگذاری زمین مورد نیاز برای احداث دانشگاه پیام‌نور، پیگیری برای ساخت سد و مهار آب‌های سطحی را از جمله اقدامات صورت گرفته در حوزه توسعه عمران شهرستان عنوان کرد.
فرماندار کلات همچنین از موظف شدن بخشداران بخش‌های مرکزی و زاوین برای بازدید منظم از پروژه‌های شهرستان و گزارش پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها به فرمانداری خبر داد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول