اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با راه‌اندازی سایت هیئت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه؛

پذیرش اینترنتی ورزشکاران آسیب دیده میسر شد

خبرگزاری فارس: با راه‌اندازی سایت هیئت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه؛ پذیرش اینترنتی ورزشکاران آسیب دیده در کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی کرمانشاه میسر شد.

پذیرش اینترنتی ورزشکاران آسیب دیده میسر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سایت اطلاع‌رسانی هیئت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه به منظور دسترسی آحاد جامعه ورزش به اخبار پزشکی ورزشی و تحقق اهداف پیش‌بینی شده مبتنی بر گسترش اطلاع‌رسانی در حوزه‌های پزشکی ورزشی، تغذیه، روانشناسی، آسیب‌های ورزشی و جلب رضایتمندی مراجعان راه‌اندازی شد.
براساس گزارش تربیت بدنی استان کرمانشاه، وحید خسروی دبیر هیئت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه ضمن اشاره به ضرورت تولید خبر و اطلاع‌رسانی در حوزه پزشکی ورزشی تاکید کرد‌: در این سایت با بهره‌گیری از امکانات نوین طراحی وب امکانات لازم برای تسهیل و تسریع در دریافت اخبار و اطلاعات برای کاربران فراهم شده و کاربران با مراجعه به آدرس ks.ifsm.ir امکان دستیابی به لینک‌های لازم را خواهند داشت.
خسروی افزود: با توجه به نیازسنجی صورت گفته از کاربران حوزه پزشکی ورزشی و آحاد اقشار جامعه ورزش نسبت به ایجاد لینک‌های ضروری و مورد نیاز در این سایت اقدام شده که امید است در راستای اهداف پیش‌بینی شده مبتنی بر اطلاع‌رسانی صحیح و مناسب به ورزشکاران مثمر‌ثمر واقع شود.
وی به لینک‌های اخبار، آشنایی با آسیب‌های ورزشی، فیزیوتراپی و توانبخشی ورزشی، تغذیه، روانشناسی، آموزش و پژوهش‌، تشکیلات هیئت‌های استانی و شهرستان‌های زیر پوشش، ارتباط با ما، پرسش و پاسخ، لینک های مفید و گالری عکس در بخش اخبار اشاره کرد و عنوان داشت: با توجه به لزوم تسریع در پرداخت هزینه‌های درمانی ناشی از حوادث ورزشی و اطلاع ورزشکاران از روند تعرفه‌گیری و پرداخت هزینه‌ها، با همکاری روابط عمومی فدراسیون لینک پیگیری مراحل تشکیل پرونده، تعرفه‌گیری‌، تایید فدراسیون و پرداخت از طریق امور مالی نیز طراحی و در سایت قرار خواهد گرفت.
خسروی راه‌اندازی بخش ارتباط با ما و پیگیری مراحل تعرفه‌گیری و درمان در این سایت را از اقدامات مهم و موثر در راستای ارائه خدمات مطلوب به ورزشکاران و جلب رضایتمندی ذکر کرد و ادامه داد: در‌صدد هستیم برنامه پذیرش واحد‌های فعال درمانگاه، کلینیک فیزیوتراپی و توانخبشی را با توجه به زمان‌بندی انجام شده در سایت این هیئت به صورت اینترنتی انجام دهیم‌، به گونه‌ای که ورزشکاران در کوتاه‌ترین زمان ممکن پذیرش و مورد درمان قرار خواهند گرفت.
وی همچنین دستیابی به آخرین لیست روزآمد مواد نیروزا را در این سایت اقدامی مهم و موثر در راستای مبارزه با پدیده شوم دوپینگ عنوان و اضافه کرد: با توجه به لزوم پیشگیری و افزایش آگاهی ورزشکاران نسبت به مقوله دوپینگ و مضرات آن‌، روابط عمومی و کمیته مبارزه با دوپینگ این هیئت به صورت online این بخش را پشتیبانی خواهند کرد.
دبیر هیئت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه از همکاری و مساعدت همه‌جانبه روابط عمومی فدراسیون پزشکی ورزشی در راه‌اندازی زیرسایت‌های استانی تشکر و قدردانی کرد و یاد‌آور شد : این مهم با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته در کمیته روابط عمومی فدراسیون در راستای اطلاع‌رسانی صحیح و موثر به آحاد جامعه ورزش انجام گرفت و یقنیاٌ منجر به تحقق اهداف پیش‌بینی شده به منظور توسعه حوزه پزشکی ورزشی در ابعاد مختلف خواهد شد.
خسروی در ادامه از تعامل و همکاری مناسب و مستمر خبرگزاری‌ها و رسانه‌های محلی و کشوری با روابط عمومی این هیئت خبر داد و گفت: با توجه به حضور خبرنگاران فعال و مجرب در استان کرمانشاه امکان اطلاع‌رسانی لازم علاوه بر سایت این هیئت از طریق روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان و این رسانه‌ها فراهم شده که این مهم سبب دسترسی سریع کاربران به آخرین اخبار حوزه پزشکی ورزشی خواهد شد.
دبیر هیئت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه عوامل موثر در اطلاع‌رسانی موفق را یادآور شد و اظهار داشت‌: بهره‌گیری از ظرفیت‌های درون سازمانی و برون سازمانی و فراهم کردن زیر ساخت‌های لازم برای ایجاد ارتباط و تفاهم گسترده ، مستمر و مداوم روابط عمومی و رسانه از عوامل مهم در موفقیت اطلاع‌رسانی است که ضمن تاثیر‌گذاری در افکار مخاطبان زمینه افزایش کاربران را نیز فراهم می‌سازد.
وی در خاتمه نقش روابط عمومی را به عنوان پشتیبان اصلی سایت اطلاع‌رسانی در توسعه ورزش و امور فرهنگی مهم ارزیابی کرد و اذعان داشت‌: تفاهم اجتماعی با لحاظ داشت عوامل در برگیرنده سبب حرکت صحیح فرآیند تقسیم علایق مشترک برای کسب ادراک و تفاهم دو طرفه بین مخاطب و روابط عمومی می‌شود و بر این اساس هیئت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه تمامی تلاش خود را با استفاده ابزار‌ها و امکانات لازم برای تقویت کمیته روابط عمومی و دستیابی به ایده‌آل‌های پیش‌بینی شده انجام خواهد داد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول