اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان خبر داد:

ثبت نام بیش از 2900 نفر لرستانی در آزمون ادواری

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان گفت: تعداد 2 هزار و 986 نفر لرستانی در نخستین آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت ثبت نام کردند.

ثبت نام بیش از 2900 نفر لرستانی در آزمون ادواری
علی فروزش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: تعداد 2 هزار و 986  نفر لرستانی در نخستین آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت ثبت نام کردند که از این تعداد یک‌هزار و 769 نفر مرد و تعداد یک هزار و 217 نفر زن هستند.
وی اظهار داشت: نخستین آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت به صورت هماهنگ و سراسری در روز جمعه این هفته 20 آبان ماه در 114 رشته در هفت شهرستان در 14 حوزه استانی به صورت چهار گزینه‌ای برگزار می‌شود. 
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان گفت: تعداد یک هزار و 239 نفر از شهرستان خرم‌آباد، تعداد 347 نفر از شهرستان بروجرد، تعداد 593 نفر از شهرستان الیگودرز، تعداد 333 از شهرستان دورود، تعداد 198 نفر از شهرستان کوهدشت، تعداد 125 نفر از شهرستان ازنا و تعداد 151 نفر از شهرستان نورآباد در این آزمون ثبت نام کرده‌اند.
فروزش گفت: توزیع کارت آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت از 15 آبان تا ساعت 24 امروز 18 آبان ماه در سامانه الکترونیکی http://advari.irantvto.ir ادامه دارد.
وی افزود: داوطلبان شرکت در آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت مورخ 20 آبان ماه سال جاری، برای دریافت کارت ورود به جلسه خود باید به نشانی اینترنتی http://advari.irantvto.ir مراجعه و از طریق وارد کردن مشخصات فردی نسبت به دریافت کارت خود به صورت اینترنتی اقدام کنند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول