اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر روابط عمومی آبفای قم:

زنگ آموزش آب در مدارس قم به صدا در می‌آید

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: سومین جشنواره فراگیری نخستین واژه «آب» همزمان با سراسر کشور با نواخته شدن زنگ آموزش آب در مدارس ابتدایی قم برگزار می‌شود.

زنگ آموزش آب در مدارس قم به صدا در می‌آید
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان قم، محمد ابراهیمی ‌کربلایی با اشاره به محدودیت منابع آبی در کشور، بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ صرفه‌جویی تاکید و خاطرنشان کرد: در همین راستا اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی به منظور ترویج فرهنگ استفاده صحیح از آب به یک ضرورت تبدیل شده است.
وی برگزاری جشنواره فراگیری نخستین واژه «آب» را از جمله برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در زمینه استفاده بهینه از آب برشمرد و اظهار کرد: امسال سومین جشنواره فراگیری نخستین واژه «آب» 22 آبان ‌ماه به صورت همزمان در مدارس منتخب سراسر کشور برگزار می‌شود.
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان قم عنوان کرد: به دلیل اهمیت موضوع و ضرورت توجه همه مردم و مسئولان به مسئله آب جشنواره فراگیری نخستین واژه با به صدا درآمدن زنگ آموزش آب در مدارس ابتدایی آغاز می‌شود.
وی با بیان اینکه این جشنواره ویژه دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی است، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته دانش‌آموزان پایه اول که پس از گذشت حدود دو ماه از آغاز سال تحصیلی نوشتن واژه آب را فرا گرفته‌اند در این جشنواره با اهمیت این مایع حیاتی در محیط زیست و زندگی انسان‌ها آشنا می‌شوند.
ابراهیمی کربلایی با تقدیر از همکاری خوب مدیرکل و معاونین آموزش و پرورش استان و همچنین مدیران و مربیان مدارس با این شرکت در راستای نهادینه کردن فرهنگ استفاده صحیح از آب در مدارس گفت: جشنواره فراگیری نخستین واژه در شهر قم به صورت ویژه در 14 مدرسه منتخب نواحی چهارگانه آموزش و پرورش توسط اولیا مدارس و در دو مدرسه منتخب دخترانه و پسرانه به صورت رسمی با حضور مسئولان استان برگزار می‌شود.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد برگزاری این برنامه‌ها در نهایت به اصلاح الگوی مصرف آب در جامعه بینجامد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول