اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری تاکنون؛

5 روستای اصفهان در مدار برق قرار گرفت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون پنج روستای استان اصفهان در مدار برق قرار گرفت.

5 روستای اصفهان در مدار برق قرار گرفت
حمیدرضا پیرپیران امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه برای تامین برق مشترکان و انشعابات و روستاهای جدید 21 شبکه و فیدر اصلی در شهرستان‌های مختلف استان اصفهان احداث شده است، اظهار داشت: همچنین به همین منظور 736 کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف طی هفت ماه گذشته در سطح 22 شهرستان استان احداث شده است.
وی ادامه داد: 715 دستگاه پست و ترانسفورماتور نصب، تجهیز و بهره‌برداری از آن آغاز شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان تصریح کرد: روستاهای برقدار شده در شهرستان‌های نایین، اردستان و نطنز در طی این دوره هفت ماه بوده است.
وی با بیان اینکه در همین مدت و با این اقدامات 41هزار انشعاب جدید در استان اصفهان برقدار شدند، اظهار داشت: در این مدت همچنین پنج روستا در مدار برق قرار گرفت.
پیرپیران افزود: شرکت توزیع برق استان اصفهان در چهاردهمین ارزیابی شهید رجایی در بین شرکت‌های دولتی، بیمه و بانک‌ها رتبه دوم جشنواره را در مجموعه شاخص‌های عمومی و اختصاصی به دست آورد.
وی با اشاره به اینکه این شرکت در محور هشتم ارائه خدمات و تکریم ارباب رجوع در جایگاه نخست  قرار گرفت، گفت: این در حالی است که سال گذشته مقام ششم این جشنواره را از آن خود کرده بودیم.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان همچنین افزود: این ارزیابی در هشت محور استقرار دولت الکترونیک، محور ساماندهی نیروی انسانی، استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد، سلامت اداری، اصلاح فرآیند و تمرکززدایی، توانمندسازی و آموزش فرهنگی و تخصصی منابع انسانی، تقویت مدیریت و توان کارشناسی، محور خدمات‌رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع و شش شاخص اختصاصی صورت گرفته است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول