اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه:

ظرفیت‌های بالقوه بخش تعاون شناسایی شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، تعاون را محور توسعه استان دانست و خواستار شناسایی ظرفیت‌های بالقوه در این بخش شد.

ظرفیت‌های بالقوه بخش تعاون شناسایی شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سهراب براندیشه صبح امروز در نشست با مدیرعامل و روسای شعب بانک توسعه تعاون با اشاره به آیه‌های صریح قرآن کریم درباره تعاون و همکاری در امور اظهار کرد: باید با همدلی و همفکری در راستای وظایف و ماموریت‌های محوله خدمتگزاری صدیق و پرتلاش برای مردم باشیم.
وی ضمن برشمردن وظایف و مسئولیت‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: حمایت و تقویت تعاونی‌ها، حفظ و صیانت از نیروی کار، تنظیم روابط و مناسبت‌های کارگری و کارفرمایی و سیاست‌گذاری در امر اشتغال به واسطه دبیری کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری از جمله وظایف این اداره کل است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تعاون را محور توسعه دانست و تصریح کرد: بانک توسعه تعاون به عنوان بانک تخصصی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌تواند به تقویت و رشد تعاونی‌ها کمک کند.
براندیشه شناسایی ظرفیت‌های بالقوه در بخش تعاون را خواستار شد و گفت: اگر بخواهیم اشتغال پایدار در استان ایجاد کنیم یکی از راه‌های آن ایجاد و حمایت از تعاونی‌ها در بخش‌های مختلف صنعت خدمات و کشاورزی است.
وی به لزوم همفکری و ایجاد تعامل بین ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شعب بانک توسعه تعاون اشاره کرد و ادامه داد: با همدلی و همکاری مناسب می‌توان مشکلات سرمایه‌گذاری در بخش تعاون را برطرف کرد.
میر امور شعب بانک توسعه تعاون نیز در این نشست با اشاره به وظایف این بانک گفت: فلسفه وجودی این بانک حمایت و تقویت تعاونی‌هاست.
فتاحی با اشاره به نقش تعاون در ایجاد اشتغال مولد عنوان کرد: تمام تلاشمان را برای همسو کردن خود با سیاست‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به کار گرفته و معتقدیم که می‌توان با برطرف کردن مشکلات مالی تعاونی‌ها شاهد رشد اقتصادی و اشتغال در استان باشیم. 
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول