اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اهواز:

نخلستان تحقیقاتی اهواز پارک عمومی می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار اهواز از تبدیل نخلستان تحقیقاتی اهواز به پارک عمومی خبر داد.

نخلستان تحقیقاتی اهواز پارک عمومی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، منصور کتانباف شامگاه سه‌شنبه در دومین نمایشگاه آثار طراحی میادین و ورودی‌های کلان شهر اهواز اظهار داشت: نخلستان ۱۸ هکتاری تحقیقاتی اهواز واقع در جاده گلستان به پارک عمومی تبدیل می‌شود.
وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های موجود شهر اهواز، دانشگاه‌ها و دانشکده‌های معتبر را فرصت بسیار مناسبی برای مدیریت شهری دانست و افزود: عدم استفاده از این ظرفیت و فرصت به ضرر مدیران شهری است.
کتانباف با اشاره به اینکه نخلستان تحقیقاتی در شرف تحویل به شهرداری است، بیان کرد: هنوز برای طراحی این نخلستان که پیش از این مرکز تحقیقاتی بوده و قرار است به عنوان پارک عمومی مورداستفاده قرار گیرد، اقدامی انجام نشده، که قطعا در طراحی پارک از ظرفیت اساتید و دانشجویان مرتبط بهره‌مند می‌شویم.
وی تصریح کرد: نخلستان ۱۸ هکتاری دیگری نیز در اختیار شهرداری است که چهار هکتار آن در گذشته به پارک تبدیل شده و باقی آن‌‌ رها شده است و برای توسعه این پارک نیز از ظرفیت دانشگاهیان استفاده می‌شود.
شهردار اهواز همچنین با اشاره به اینکه ساماندهی ورودی‌های شهر از سال گذشته آغاز شده، خاطرنشان کرد: آغاز و اجرای ورودی شهر اهواز از برنامه‌های امسال است.
وی در مورد طراحی ورودی‌های اهواز گفت: تلفیقی از فرهنگ اسلامی و ایرانی همچنین دفاع مقدس به عنوان بزرگتری اتفاق این منطقه در سال‌های اخیر، نمادهایی هستند که باید در طراحی ورودی‌های اهواز موردتوجه قرار گیرند.
کتانباف بیان کرد: بدنه سازی خیابان‌های آزادگان، طالقانی و شریعتی در هسته مرکزی اهواز در دستور کار قرار دارد.
وی گفت: طراحی خیابان طالقانی انجام شده اما برای خیابان‌های آزادگان و شریعتی نیز از ظرفیت‌های موجود در جامعه دانشگاهی استفاده می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول