اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار گلستان:

گلستان از نظر جاذبه‌های توریستی بسیار غنی است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: گلستان مهد گردشگری محسوب می‌شود و از نظر جاذبه‌های توریستی بسیار غنی است.

گلستان از نظر جاذبه‌های توریستی بسیار غنی است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، عبدالرضا دادبود اظهار داشت: جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین نمود تلاش و عظمت ایران اسلامی است که قصد دارد صدای خود را به جهانیان برساند.
وی افزود: قرار گرفتن این جشنواره در تقویم گلستان همتی سترگ است که پتانسیل‌های این نگارستان را به خوبی نشان خواهد داد.
وی تصریح کرد: این استان با توانمندی‌هایی که در بخش‌های مختلف دارد می‌تواند با جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی روند توسعه همه جانبه و پایدار استان به ویژه در بخش گردشگری را شتاب بخشد.
رئیس کارگروه گردشگری استان گلستان عنوان کرد: استان گلستان برای مهمان‌نوازی از سفرای خارجی، مدیران تورهای گردشگری و سایر سرمایه‌گذاران و مدعوین در آمادگی کامل به سر می‌برد.
دادبود افزود: ضمن اینکه حضور سفرا در این جشنواره قطع به یقین سبب معرفی هرچه بیشتر جاذبه‌های گردشگری استان برای جذب توریسم خارجی را فراهم می‌آورد و با جذب هرچه بیشتر سرمایه‌گذاران روند توسعه پایدار استان به ویژه در بخش گردشگری را شتاب می‌بخشد.
معاون عمرانی استاندار گلستان ادامه داد: بازدید سفیران از توانمندی‌های استان فرصت معرفی و جذب سرمایه‌گذار خارجی را در بخش‌های مختلف میسر می‌سازد و این امر با افزایش چشمگیر توریست خارجی موجبات بهره‌مندی هر چه بیشتر از ظرفیت‌های موجود را فراهم می‌آورد.
دادبود تصریح کرد: برگزاری این جشنواره در چهارمین سال پیاپی با افزایش شاخص‌های عملکردی استان می‌تواند توانمندی‌های گردشگری گلستان را هرچه بهتر به نمایش بگذارد.
وی با اشاره به اینکه گلستان مهد گردشگری محسوب می‌شود و از نظر جاذبه‌های توریستی بسیار غنی است جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین در راستای اهداف متعالی دولت دهم و توسعه گردشگری استان و بازشناخت زیبایی‌ها و میراث کهن این منطقه نقش مهمی ایفا می‌کند.
دادبود گفت: در دولت کنونی گفتمان دنیا تغییر یافته و ایران اسلامی بیش از پیش در مرکز تعاملات و توجهات جهانی قرار گرفت، لذا با وجود پشتوانه‌های عظیم ملی و مردمی تلاش می‌شود تا روند توسعه و بهره‌مندی از فرصت‌های پیشرو افزایش یابد و جشنواره اقوام ایران زمین یکی از این فرصت‌های طلایی است که باید آن را مغتنم بدانیم.
رئیس کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان اشاره کرد: دولت عدالت‌محور دهم با درک اینکه استان گلستان توجهی مضاعف است، برنامه‌ریزی‌های دقیقی برای جذب و معرفی سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در بخش‌های مختلف استان پیش‌بینی کرده است.
معاون عمرانی استاندار گلستان در خاتمه با اشاره به تنوع قومیت‌های موجود در استان و همچنین وحدت ملی آنان در عین تکثر اظهار داشت: برپایی مراسمات آیینی و گردهمایی ایرانی کوچک در قلب این نگارستان می‌تواند زمینه‌ساز تقویت وحدت ملی قومیت‌های در سراسر ایران اسلامی باشد و امید می‌رود بتوان گام‌های موثری در ارتقا سطح فرهنگ بومی برداشت.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول