اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس اتاق بازرگانی کرمان:

نقش دولت در زمینه جذب توریست کمرنگ است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان کرمان گفت: نقش بخش دولتی در زمینه جذب توریست کمرنگ است و باید به این بخش توجه بیشتری شود.

نقش دولت در زمینه جذب توریست کمرنگ است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، نصرت‌الله نوربخش شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت‌: مرکز پژوهش‌های اتاق بازرگانی کرمان راه‌اندازی شده و در حال برنامه‌ریزی برای جمع‌آوری اطلاعات به صورت متمرکز است.
وی افزود: در زمینه جذب سرمایه‌گذاران خارجی به استان از سال قبل کارهای خوبی انجام شده و اکنون نیز پروژه عمان و قطر را دنبال می‌کنیم.
نوربخش تصریح کرد: موانع پیشرفت سرمایه‌گذاری‌ها باید مشخص و توسط رسانه‌های استان پیگیری شود.
وی با بیان اینکه صنعت توریست یکی از سه بخش خدمات است، خاطرنشان کرد: باید بررسی شود تا در سطح استان چه زیرساخت‌هایی را برای این صنعت فراهم کردیم و آیا این صنعت بسترهای لازم را در سطح استان دارد.
نوربخش بیان کرد: نقش بخش دولتی در زمینه جذب توریست کمرنگ است و باید به این بخش توجه بیشتری شود.
وی عنوان کرد: جاذبه‌های گردشگری استان از جمله آبشار منطقه جیرفت به خوبی معرفی نشده است و این حوزه همت و توجه بیشتری را می‌طلبد.
علوی عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان کرمان نیز در این جلسه اظهار داشت: کلیپ پنج تا هفت دقیقه‌ای را در زمینه ظرفیت‌های گردشگری استان تهیه‌ کرده‌ایم و قرار است در تمام پروازهای هواپیمایی ماهان برای مسافران به نمایش بگذاریم.
وی افزود: قرار است پروازهای مستقیمی از مرکز استان به کشورهای همسایه از جمله ترکیه راه‌اندازی شود که نخستین پرواز شش و هشتم شهریورماه‌ جاری به ترکیه انجام می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول